AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 jeg er ikke en person som liker å gå ut på byen i helgene å drikke. Men jeg har alikevell lyst å treffe nye folk og menn. Hvor treffer dere folk utenom på byen?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Gjennom venner, på butikken, på nett, ...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Hva med danseklubb? Hva fins av muligheter der du bor? Tango, swing, salsa etc. Det er forskjellig opplegg i de forskjellige klubbene, det beste er å rotere partner slik at alle får danset med alle, da blir man raskere flink. Dessuten får man jo hilst på alle Det starter nok noen nye dansekurs over nyttår.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Vel det beste er jo hvis du har noen interesser du kan bruke, da møter du jo nemlig gjerne noen du har mye til felles med. Feks hvis du er glad i fjellturer kan du møte noen der, svette på treningstudioet da kan du møte noen der, biltreff er en sikker måte å møte haugevis med beilere på men om de er noe å beholde er en annen sak. Ellers så har du jo nettdating som bare blir mer og mer seriøst, veldig mange bra menn og kvinner som holder til på feks sukker og om du investerer i en superbruker da blir det fort mange som kontakter deg. Ellers så har du jo selvfølgelig matbutikken eller diverse kurs som blir arrangert Så konklusjonen er, utenfor stuedøren Du møter ingen hjemme i sofaen
fruBeist Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Jeg har blitt forsøkt sjekka opp på biblioteket.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 nei møter nok ingen i stua.. vanskelig dette etter 7 år i forhold
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Men skal man måtte forandre seg for å få noen til å like en da? Blir litt provosert av jenter som er skikkelig "jentete" (ikke det samme som feminin) og som tror de er bra/pene/deilige / en som gutta vil ha. Gutter sier som regel det samme, men likevel er det de samme type jentene som alltid er mest populære
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Men skal man måtte forandre seg for å få noen til å like en da? Blir litt provosert av jenter som er skikkelig "jentete" (ikke det samme som feminin) og som tror de er bra/pene/deilige / en som gutta vil ha. Gutter sier som regel det samme, men likevel er det de samme type jentene som alltid er mest populære Sorry, skrev i feil tråd
Krill Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 jeg er ikke en person som liker å gå ut på byen i helgene å drikke. Men jeg har alikevell lyst å treffe nye folk og menn. Hvor treffer dere folk utenom på byen? Hakke peiling! Skal det være sånn at man skal ut og lete? Lurer på om jeg er for lat til å få meg kjæreste jeg.. Orker liksom ikke å jobbe for det...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 ja.. traff eksen på nette, og håper liksom at det skal dukke opp en ny.. men vet liksom ikke hvor jeg skal begynne å lete..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Same problem... Singel etter 5 års samboerskap. aaaaner ikke hvordan jeg skal gjøre dette her.. hehe, nei får vel bare holde meg singel så kommer det kanskje en rekende på ei fjøl
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #12 Skrevet 9. november 2010 Jeg grøsser med tanken å involvere meg med en mann igjen. Føler meg lurt og sveket av en som påstod han elsket meg, men det var nok bare et skuespill. Han var for feig til å gjøre det slutt og ventet at jeg skulle gjøre det. Jeg har gjort alt for han og med en gang jeg sa at nå orket jeg ikke mer. Sa han han klarer ikke gjøre meg lykkelig og har ikke noe mer å si. Lyger grrr. Jeg sitter her med 3 barn fra før og er så brennt at det ikke frister med tanken på føleser for en mann igjen.
Steinar40 Skrevet 9. november 2010 #13 Skrevet 9. november 2010 Same problem... Singel etter 5 års samboerskap. aaaaner ikke hvordan jeg skal gjøre dette her.. hehe, nei får vel bare holde meg singel så kommer det kanskje en rekende på ei fjøl Ja, det er smart å være singel når den fjøla kommer rekende hehe Ganske morsomt uttrykk egentlig dette; rekende på ei fjøl. Visstnok et maritimt uttrykk som da muligens kan ha betydd en person som kommer rekende på et skip. Tøft!
Steinar40 Skrevet 9. november 2010 #14 Skrevet 9. november 2010 Jeg grøsser med tanken å involvere meg med en mann igjen. Føler meg lurt og sveket av en som påstod han elsket meg, men det var nok bare et skuespill. Han var for feig til å gjøre det slutt og ventet at jeg skulle gjøre det. Jeg har gjort alt for han og med en gang jeg sa at nå orket jeg ikke mer. Sa han han klarer ikke gjøre meg lykkelig og har ikke noe mer å si. Lyger grrr. Jeg sitter her med 3 barn fra før og er så brennt at det ikke frister med tanken på føleser for en mann igjen. Konsentrer deg om barna dine først og fremst.
Becka Skrevet 9. november 2010 #15 Skrevet 9. november 2010 Hakke peiling! Skal det være sånn at man skal ut og lete? Lurer på om jeg er for lat til å få meg kjæreste jeg.. Orker liksom ikke å jobbe for det... Haha, me to! Jeg tror seriøst kanskje jeg er det! Jg traff jo fyren jeg liker litt i helgen igjen. Flere ganger hadde jeg sjansen til å virkelig "imponere". Men faktisk, jeg gadd liksom ikke helt heller...Det er så hardt å skulle være sjarmis... Tenkte jo først at det var fordi jeg ikke likte ham så godt som jeg trodde, men jeg begynner å lure at jg bare er blitt lat....Hiver meg på Kan ikke en bare komme å ta meg med storm, og så vips
Krill Skrevet 9. november 2010 #16 Skrevet 9. november 2010 Kan ikke en bare komme å ta meg med storm, og så vips Ja det synes jeg også at han kan!! Er så slitsomt å være så tilgjengelig og flirtete. Jeg orker ikke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå