AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Del Skrevet 6. november 2010 Det er VELDIG få damemer på 27 år som vil ha en GUTT på 19, så du må ikke bli skuffet når hun sier nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #2 Del Skrevet 6. november 2010 Det er VELDIG få damemer på 27 år som vil ha en GUTT på 19, så du må ikke bli skuffet når hun sier nei Det er sant nok, men det fins alltid noen som liker yngre gutter så det kan være ts er heldig. Hvor jeg bor er det flere damer som har yngre kjærester. Bl.a ei som nærmer seg tredve, har to barn med to forskjellige fedre og de siste 3-4 kjærestene hennes har vært alt fra 15-16 til 20. Nåværende er knappe 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2010 #3 Del Skrevet 6. november 2010 Det er sant nok, men det fins alltid noen som liker yngre gutter så det kan være ts er heldig. Hvor jeg bor er det flere damer som har yngre kjærester. Bl.a ei som nærmer seg tredve, har to barn med to forskjellige fedre og de siste 3-4 kjærestene hennes har vært alt fra 15-16 til 20. Nåværende er knappe 18. Heldig? :klø: Herregud, sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #4 Del Skrevet 7. november 2010 Hva er galt med å date en yngre mann da? Jeg er 29 og dater en på 22 Han er nå mer moden enn andre på sin egen alder, og faktisk mer moden enn min eks gjennom 12år som er 35. Det handler ikke så veldig mye om alder. Men mer om kjemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2010 #5 Del Skrevet 7. november 2010 Hva er galt med å date en yngre mann da? Jeg er 29 og dater en på 22 Han er nå mer moden enn andre på sin egen alder, og faktisk mer moden enn min eks gjennom 12år som er 35. Det handler ikke så veldig mye om alder. Men mer om kjemi Jeg tror nok at det forteller mer om han på 35 år enn han på 22. Så du var i hvert fall fornuftig som kvittet deg med han. Men du skal være klar over at de fleste mennesker ikke er særlig modne før man passerer 25 år, og helst 30 år. Men det finnes selvfølgelig alltid unntak. Begge veier. Som f.eks han eksen din på 35 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 7. november 2010 #6 Del Skrevet 7. november 2010 Hva er galt med å date en yngre mann da? Jeg er 29 og dater en på 22 Han er nå mer moden enn andre på sin egen alder, og faktisk mer moden enn min eks gjennom 12år som er 35. Det handler ikke så veldig mye om alder. Men mer om kjemi Jeg syns ikke det er noe galt i det men jeg syns også det finnes grenser. Det er stor forskjell på en gutt på 19 år og mann på 22 år, mye skjer på de 3 årene. Nå er jeg ikke overflatisk på noen måte men jeg syns det blir helt feil for en dame på snart 30 år å dra på familiemiddag og ta med seg en spinkel liten gutt med kviser og dun i fjeset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #7 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg tror nok at det forteller mer om han på 35 år enn han på 22. Så du var i hvert fall fornuftig som kvittet deg med han. Men du skal være klar over at de fleste mennesker ikke er særlig modne før man passerer 25 år, og helst 30 år. Men det finnes selvfølgelig alltid unntak. Begge veier. Som f.eks han eksen din på 35 år. Jeg ser den Steinar Det er ikke uten skepsis jeg kanskje går inn i ett forhold med denne mannen på 22. Hehe Vi prater mye om aldersforskjellen. Og om ønsker for forhold osv. Ikke minst erfaringer. Og utfordringer vi kan møte på nettopp pga aldersforskjellen. Vi har det veldig koselig og gøy sammen Han er veldig tålmodig og viser på mange måter at han bryr seg osv. Ifølge han er forhold en investering, hvor man må jobbe for at ting skal være bra, og både må gi og klare å ta imot og være optatt av balansen i dette Og å kanskje klare å leve med hverandres feil og mangler, siden ingen er perfekte. Alt dette er jeg enig i. Vi er også enige om å ta det veldig rolig. Utseendemessig ser jeg ut som jeg er 22 og han strax 30 Så litt morsomt er det. Da vi møttes regnet jeg med at han var jevngammel. Med masse flørting, tenkte ingen på alderen til hverandre. Men da det kom opp ble jeg selfølgelig skeptisk og er det litt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2010 #8 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg ser den Steinar Det er ikke uten skepsis jeg kanskje går inn i ett forhold med denne mannen på 22. Hehe Vi prater mye om aldersforskjellen. Og om ønsker for forhold osv. Ikke minst erfaringer. Og utfordringer vi kan møte på nettopp pga aldersforskjellen. Vi har det veldig koselig og gøy sammen Han er veldig tålmodig og viser på mange måter at han bryr seg osv. Ifølge han er forhold en investering, hvor man må jobbe for at ting skal være bra, og både må gi og klare å ta imot og være optatt av balansen i dette Og å kanskje klare å leve med hverandres feil og mangler, siden ingen er perfekte. Alt dette er jeg enig i. Vi er også enige om å ta det veldig rolig. Utseendemessig ser jeg ut som jeg er 22 og han strax 30 Så litt morsomt er det. Da vi møttes regnet jeg med at han var jevngammel. Med masse flørting, tenkte ingen på alderen til hverandre. Men da det kom opp ble jeg selfølgelig skeptisk og er det litt enda Det virker jo da som at dere har en god kommunikasjon, noe som alltid er en stor fordel. Vel, egentlig er det en forutsetning. Og man skal ikke ta alle sorger på forskudd heller. Så lenge det er samsvar imellom hva han sier og hva han faktisk gjør i praksis, så er det bra. Men hvis det ikke er samsvar imellom ord og handling, da bør alle varsellamper begynne å blinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #9 Del Skrevet 7. november 2010 Det virker jo da som at dere har en god kommunikasjon, noe som alltid er en stor fordel. Vel, egentlig er det en forutsetning. Og man skal ikke ta alle sorger på forskudd heller. Så lenge det er samsvar imellom hva han sier og hva han faktisk gjør i praksis, så er det bra. Men hvis det ikke er samsvar imellom ord og handling, da bør alle varsellamper begynne å blinke. Klok av skade er det nettopp dette jeg har tenkt. Og derfor også grunnen til at jeg vil ta det rolig Også vil ha opp selvtilliten min litt. For den ble passe ødelagt iløpet av mitt siste forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2010 #10 Del Skrevet 7. november 2010 Klok av skade er det nettopp dette jeg har tenkt. Og derfor også grunnen til at jeg vil ta det rolig Også vil ha opp selvtilliten min litt. For den ble passe ødelagt iløpet av mitt siste forhold. Ja, det er i grunnen eneste fordelen jeg kan se med et mislykket parforhold. At man blir klokere av skade. Forhåpentligvis i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #11 Del Skrevet 7. november 2010 Ja, det er i grunnen eneste fordelen jeg kan se med et mislykket parforhold. At man blir klokere av skade. Forhåpentligvis i hvert fall! Forhåpentligvis ja...Hvis ikke er man tilbake til der man kanskje ikke ville være i utgangspunktet. Kreves litt selvinnsikt da. Man kan ikke bare tenke på hva feil partneren gjorde. Men også sine egne feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2010 #12 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg syns ikke det er noe galt i det men jeg syns også det finnes grenser. Det er stor forskjell på en gutt på 19 år og mann på 22 år, mye skjer på de 3 årene. Nå er jeg ikke overflatisk på noen måte men jeg syns det blir helt feil for en dame på snart 30 år å dra på familiemiddag og ta med seg en spinkel liten gutt med kviser og dun i fjeset. Alle 19-åringer er ikke små og spinkle, med kviser og dun i ansiktet. Mange er da riktig så atletiske og veltrente, med skikkelig skjeggvekst, om det skulle bety noe ;-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 7. november 2010 #13 Del Skrevet 7. november 2010 Alle 19-åringer er ikke små og spinkle, med kviser og dun i ansiktet. Mange er da riktig så atletiske og veltrente, med skikkelig skjeggvekst, om det skulle bety noe ;-). Ja selvfølgelig . Men det er det jeg mener også. Ser man ut som man er noe lunde like gamle så syns jeg det er noe helt annet enn voksen dame som er sammen med kviser og dun. Nå tenkte jeg ikke helt på TS på 19 år men mer på AB sin venninne på 30 år som er sammen med gutter på 15-16 år. 15 år er også ulovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2010 #14 Del Skrevet 7. november 2010 Ja selvfølgelig . Men det er det jeg mener også. Ser man ut som man er noe lunde like gamle så syns jeg det er noe helt annet enn voksen dame som er sammen med kviser og dun. Nå tenkte jeg ikke helt på TS på 19 år men mer på AB sin venninne på 30 år som er sammen med gutter på 15-16 år. 15 år er også ulovlig. Jeg har nok lest noe overfladisk. Jeg er selvfølgelig enig i det siste du skriver. Det nærmer seg ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. november 2010 #15 Del Skrevet 8. november 2010 Forhåpentligvis ja...Hvis ikke er man tilbake til der man kanskje ikke ville være i utgangspunktet. Kreves litt selvinnsikt da. Man kan ikke bare tenke på hva feil partneren gjorde. Men også sine egne feil. Ja, det er helt sant. Man må absolutt se på de feilene man gjorde selv også. Det er viktig å være klar over at egne feilvurderinger og feil valg, kan være årsaken til den andres feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 8. november 2010 #16 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg syns ikke folk skal bry seg så mye om alder, jeg. Noen 40-åringer er modne, mens andre er umodne. og det samme gjelder folk på 20 og 60 og alle andre aldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #17 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er galt med å date en yngre mann da? Jeg er 29 og dater en på 22 Han er nå mer moden enn andre på sin egen alder, og faktisk mer moden enn min eks gjennom 12år som er 35. Det handler ikke så veldig mye om alder. Men mer om kjemi for meg er ikke dette en noen aldersforskjell å snakke om, det er merkelig at vi ikke har kommet lenger enn at det med yngre menn og eldre kvinner fortsatt er så uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 9. november 2010 #18 Del Skrevet 9. november 2010 Tja, en venninne av meg giftet seg med en som er 7 år yngre enn henne, de møttes da hun var 27 og han 20. De har vært gift i mange år nå, 20 år og det ser ut til at det skal vare enda lengre. En kollega er gift med en som er 11 år yngre og de har vært gift i mange år. En bekjent er gift med en mann som er ti år yngre, så det er mulig bare man finner den rette. 19, 20 og 21-åringer er ikke like de heller, noen er mer modne enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå