Gå til innhold

Kan ikke gå med stroppløs bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har et spørsmål som jeg håper dere på KG kan svare meg på....Har kjøpt meg julebordkjole som er asymmetrisk, men problemet er at jeg ikke ha stroppeløs bh/eller bh under, for da passer ikke kjolen... Elsker kjolen, vil gjerne bruke den, men føler jeg meg ikke helt komfortabel uten bh...Hvis noen har hatt en liknende opplevelse, hvordan løste dere problemet/utfordringen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff en bh hvor du kan variere på stroppene.

Så har du stropp over ene skulderen hvertfall.

Skrevet

Hvis du ikke har for store bryster, så kan du bruke sånn bh som du klistrer på og hekter sammen. Ingen stropper, bare bh-skåler, ellers må du nok bruke teip.

Litt vanskelig å vite siden vi ikke helt vet hvordan kjolen ser ut, men det finnes ihvertfall utallige varianter av bher nå til dags :)

Skrevet

Hvis det kun er det at du føler deg naken uten BH på deg, kan du jo kjøpe en sånn "tube-bh" som de selger på BIKBOK. De er i tynt vanlig stoff så de tar ikke så mye plass under kjolen.

Dersom du trenger støtte i tillegg blir det litt vanskeligere. Se på Lindex, de har mye rart av sånne BH-er som bare er noen tynne cuper, de gir iallfall litt støtte. Evt teip under puppene (løfter litt) og nipplecover, det selger de også på Lindex. Der finner du også dobbeltsidig teip som du kan feste til kjolen og til huden, sånn at du slipper å bekymre deg for at kjolen sklir ned.

Skrevet

Hvis kjolen har ryggen bar, kan du bruke en ryggløs bh. Jeg kjøpte min i hudfarget på Lindex. Slik ser den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...