AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hvilke/hvordan kjoler går dere for i desembers festligheter, som julebord, julaften, nyttårsaften ol? Legg gjerne med bilde dersom du har det På nyttårsaften skal jeg ha på en svart lårkort tubekjole som jeg bestilte fra asos for to år siden. Den ligner på denne . Julaften vet jeg ikke enda
Envy Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Det har jeg ikke planlagt, men pleier å gå for lengre kjoler, både fordi det er kaldt ute og fordi jeg synes det passer seg På julaften pleier jeg alltid å ha noe rødt. F.eks i fjor hadde jeg svart kjole med rødt bånd og sløyfe i livet :happy:
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Hvilke/hvordan kjoler går dere for i desembers festligheter, som julebord, julaften, nyttårsaften ol? Legg gjerne med bilde dersom du har det På nyttårsaften skal jeg ha på en svart lårkort tubekjole som jeg bestilte fra asos for to år siden. Den ligner på denne . Julaften vet jeg ikke enda
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 hufff se bare her...blir helt gallllllllll heheh www.dinmote.net
Gjest Dainty Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Jeg synes Den Lille Sorte er en slager i julen. Jeg tenker trang, gjerne langermet sort kjole som når til midten av låret, sorte nylonstrømper, skyhøye sorte stiletter, tilbehør i sølv, stort, volumiøst hår og røde lepper. Og selvsagt litt sensuell kløft..
Gjest *smak* Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Skal ha en rød søt kjole, litt innsvinget i livet, den går rett oppenfor kneet. For meg skal det være søtt og tekkelig på julaften og ikke sexy eller vampete. Til nyttårsfesten derimot kan en ha en mer vampete look..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå