meelissa Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hei! Vet dette spm har blitt stilt mange ganger før, men fant ingen innlegg å søke opp. Har blondt, bleket hår, men er naturlig blond, så har ikke bleket det utrolig mye (men likevel er det nok skadet av blekingen). Må kjøpe ny shampoo og balsam nå, og vil kjøpe det beste for slikt hår! Virker tørt/slitt. Har tenkt på Redken All Soft, Extreme eller Blonde Glam. Noen som har prøvd disse seriene og har noe å anbefale? (Evt noe annet) Håper på svar!
hufsa! Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Heia,har bleika håret i alle år.Ang.shampo og div er det forsjellig fra person til person.Alle frisørmerker er jo bra sier de men mye ikke jeg liker iforhold til mitt hår.Så prøv deg fram og kur håret ett par ganger i uka og fyll på med proteiner og husk varmebeskyttelse.Den Redken du nevner her,sier de er knall men ga ikke meg noe..Anbefaler deg KERASTASE CIMENT THERMIQUE en krem til å ha i håret etter vask,skal bare fønes i,er en proteinkur.Bruker den hver dag og håret er knall iforhold til før.Så prøv deg fram,lykke til.
meelissa Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 Har prøvd den fra Kerastase du nevner Men nevnte jo selv tre forskjellige serier fra Redken, så usikker på hvilken du mener som ikke ga deg noe.
meelissa Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Ok. Flere erfaringer? Måå jo kjøpe ny shampoo og balsam,så. Og skal kjøpe på nett, føler meg så dum hvis jeg går inn i en frisørsalong og ikke kjøper det de anbefaler.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Jeg syns joico sin k-pak hårkur er fantastisk, og så vet jeg at dumb blonde fra tigi skal ha endel proteiner, som nok er det du trenger:) tror også kerastase som er nevnt her er veldig bra
meelissa Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 Joico hårkuren har jeg, og dumb blonde har jeg prøvd - den lukta jo fantastisk, men følte ikke den ga håret så mye.
Wonders Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 ja ts, jeg sverger til diss du foreslår. Bruker oxo denne hårkuren 2 ganger i uken. Om det er riktig tørt sover jeg med den over natten.
meelissa Skrevet 9. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2010 Usikker på hvilken jeg skal gå for. Hører så mye bra om Extreme, men brukte den for noen år siden, og da endte håret opp som en høyball etter vask.
hufsa! Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 HEia igjen,sjønner det er vanskelig i denne jungelen.Sjekk sida til Zølvi,syntes ho anbefaler myye bra.http://salongen.blogg.no/ Ang.Tigi Dumb blond,enig i lukten er bra men ellers ga den heller ikke meg noe.joico var heller ikke noe for meg.Bruker mye de forsjellige til Lorial,Både silver,vitamin og den gule for ødlagt hår.Ellers har jeg kjøpt den nye til Kerastase Bain Satin 3,for extra tørt skada hår mener jeg det er..Lukter kjemisk men samma det,er jo virkninga som teller.hehe.
meelissa Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2010 (endret) Den fra Kerastase har jeg også tenkt på, ja! Endret 10. november 2010 av meelissa
Gjest HunterLady Skrevet 11. november 2010 #12 Skrevet 11. november 2010 Usikker på hvilken jeg skal gå for. Hører så mye bra om Extreme, men brukte den for noen år siden, og da endte håret opp som en høyball etter vask. Samme her.. Redken Extreme gjorde ikke mye for meg. Samlet håret i en stor ball bak. Anbefaler TS produkter som tilfører mye fuktighet. Sebastian sine hårkurer hos frisør er fabelaktige! Har forandret håret mitt totalt.. Jeg er naturlig veldig mørk og har bleket d MYE, så på ditt hår burde de jo funke ennå bedre siden ditt sikkert er mindre slitt enn mitt. Anbefaler deg også å bruke krem-serum for å ta vare på tuppene dine (kjøpes hos frisør).
hufsa! Skrevet 16. november 2010 #14 Skrevet 16. november 2010 Bump! ? har du ennå ikke fått bes noe? Du har jo fått endel svar nå...
meelissa Skrevet 17. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2010 Nei Noen som har prøvd All soft eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå