Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utallige tråder som dette her inne...allikevel våger jeg meg på å skrive en til. Årsaken til det er fordi jeg har trålet side opp og side ned innenfor dette emnet, allikevel er jeg rådvill.

Jenta er 23 år. Hun har egentlig ingen spesielle hobbier, eller, hun elsker å se film!! Jeg har alt kjøpt sesong 1 av en serie til henne, men vil kjøpe noe til.

Hun er veldig guttete av seg, sånn utseendemessig. Bryr seg ikke døyten om sminke og hudpleie, opptatt av håret (til en viss grad) og klær (til en viss grad) - har relativt guttete klesstil egentlig. Hun liker all slags form for musikk, dog ikke metal. Hun er veldig opptatt av at de rundt seg skal ha det bra, tar kanskje ikke så godt vare på seg selv midt oppi det.....liker tegneserien Nemi, ler høyt av den! Veldig glad i venner og familie. Liker å oppleve ting, men har ikke reist så mye utenlands (vi skal til Egypt i påsken og et eller annet land til sommeren.). Trener litt. Opptatt av kosthold til en viss grad - er vel heller jeg som kjører den litt hardere. Ikke så veldig opptatt av interiør :ler:

Dere kan egentlig komme med forslag i forskjellige summer, usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke, men helst ikke så mye mer over 1000kr. MAX 1500 kr! Det er ikke prisen som er viktig på gaven :)

Tror jeg har fått med meg det som er relevant for henne nå...spør hvis det er noe dere lurer på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En opplevelse sammen? Konsertbilletter? Hva om dere kjøper en felles opplevelse sammen?

Evt gode hårprodukter fra frisør? Abonnement på et magasin?

Gjest Spinell
Skrevet

Siden hun er glad i musikk: hva med konsertbilletter til en eller annen passende konsert på nyåret en gang?

Du sier hun elsker å se film: hvis hun har interesse for litt andre filmer enn de som til enhver tid går på kino; hva med medlemskap og adgangskort i en filmklubb?

Abonnement på et blad kan kanskje også være noe?

Gjest Spinell
Skrevet

He he, JEg brukte litt tid på svaret og ser Roadrunner og jeg har tenkt mye likt :)

Skrevet

Takk for forslag! Var definitivt noe der jeg kan legge til vurdering!

Spabesøk tror jeg ikke er helt henne :sjenert: Hun ville kjeda ræva av seg...og ikke forstått poenget med :fnise:

Skrevet

Nemi-stripene kommer for øvrig i samlebøker :)

Men det første som slo meg også var konsert-billetter.

Eller en samle-CD med favorittbandet..?

Kanskje gå inn på nettsida til favorittbandet og se hva de selger av fan-artikler i en evt nettbutikk?

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg tror jeg er litt som denne jenta di, sånn bortsett fra familiekjær.

Det jeg setter pris på fra min mann er når han noterer seg hvilke filmer og konserter og slikt jeg vil se og overrasker meg med billetter. Gjerne når han gjør en helkveld ut av det.

Sist gang jeg fikk en gave av ham, var når Jean Michel Jarre var i Oslo. Han visste at dette var en "once in a lifetime" greie og om jeg skulle få sett ham så var det nå.

Ellers har jeg fått gavekort på kinoturer.

Men...gavene er ikke så morsomme om jeg ikke får nyte dem sammen med mannen min da ;)

Skrevet

Da tror jeg at jeg har funnet ut hva jeg kan gi.. nå får jeg bare håpe at det ikke blir utsolgt innen jeg har penger.. (Pernille Sørensen sitt show..i Oslo) :jepp:

Skrevet

Jeg tror jeg er litt som denne jenta di, sånn bortsett fra familiekjær.

Det jeg setter pris på fra min mann er når han noterer seg hvilke filmer og konserter og slikt jeg vil se og overrasker meg med billetter. Gjerne når han gjør en helkveld ut av det.

Sist gang jeg fikk en gave av ham, var når Jean Michel Jarre var i Oslo. Han visste at dette var en "once in a lifetime" greie og om jeg skulle få sett ham så var det nå.

Ellers har jeg fått gavekort på kinoturer.

Men...gavene er ikke så morsomme om jeg ikke får nyte dem sammen med mannen min da ;)

Jeg fant noe som passer henne! Pernille Sørensen sitt show. Begge to liker henne, så det blir sikkert kjempegøy :-D Var ikke sånn totalt uanstendig pris heller..400 kr pr person. Så hun får teaterbillett også (100 kr...et dukkehjem..). Begge er veldig glad i slike ting - så hvis hun ikke blir glad nå..da vet ikke jeg!

Nå får jeg bare håpe at de magiske pengene kommer på kontoen innen de må betales...(tok bare å reserverte billetter..)

Skrevet

Nemi-stripene kommer for øvrig i samlebøker :)

Men det første som slo meg også var konsert-billetter.

Eller en samle-CD med favorittbandet..?

Kanskje gå inn på nettsida til favorittbandet og se hva de selger av fan-artikler i en evt nettbutikk?

Favorittband...hun har ikke favorittband. Eller jo.. hun elsker Øystin Sunde :skratte: Synes nesten det er litt flaut, hun har fått tilbud om å være med meg på Metallica og konserter til band som faktisk er bra, men nei....

Men jeg kan brenne cd med sangene hun liker (dog, Øystin får ikke bli med på den hvis jeg skal overleve..) og lage julekort! Hun må jo nesten få et hjemmelaga kort når alle andre får kort som jeg har brukt hundre-og-ørten timer på:D

Glad for at gaven ser ut til å bli bra! Hun er vanskelig å finne noe til gitt... men nå ser det jo dritbra ut, synes iallefall jeg.

Skrevet

Høres ut som en fiiiin gave!

Skrevet

Høres ut som en fiiiin gave!

Jaa :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...