vigdis66 Skrevet 12. oktober 2003 #1 Skrevet 12. oktober 2003 Hei! Er det noen som vet om en bra øyenskygge, som sitter godt og lenge? Jeg trenger også tips på hvordan jeg skal legge på øyeskygge da det er tre forskjellige farger.
tuji Skrevet 12. oktober 2003 #2 Skrevet 12. oktober 2003 Chanel har gode øyenskygger, kjøp en av de med fire i. De sitter lenge og har nydelige farger.
vigdis66 Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2003 Da skal jeg gå å kjøpe Chanel. Har prøvd mange forskjellige merker, men ikke vært fornøyd med noen av dem.
Agnes Skrevet 12. oktober 2003 #8 Skrevet 12. oktober 2003 Selv Chanel legger seg i rander på øyelokket om man ikke sørger for et godt grunnlag (fettfritt). Det kan være lurt å legge et tynt lag pudder under for å få skyggen til å sitte bedre.
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2003 #9 Skrevet 12. oktober 2003 Fikk tips om Lancome for litt siden. De har fått noen nye vannfaste øyenskygger på tube. Sitter som støpt!! Kan anbefales.
Midnattsol Skrevet 12. oktober 2003 #11 Skrevet 12. oktober 2003 Uten å legge seg i striper? Den har ikke gjort det på meg i alle fall. Strålende fornøyd for alle andre øyenskygger jeg har legger seg i striper. En tube koster 140 kr.
Gjest Shivani Skrevet 12. oktober 2003 #12 Skrevet 12. oktober 2003 Istedet for pudder på øyenlokket, kan man trykke Kleenex mot for å absorbere bort den overflødige fuktigheten. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå