Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har fått en kamerat som jeg prater med omtrent hver dag. Han bor i Oslo så jeg har ikke møtt han mange gangene. Men allikevel er vi sånn passe gode venner. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gi ham. Han er 17 år, men veldig voksen for alderen. Har veldig "pen" klesstil, Chuck Bass-aktig. Skulle gjerne gitt han klær, men isåfall måtte han prøvd de først og det blir vanskelig. Han er interessert i samfunn, men ikke nok til at en bok passer. Jeg føler ikke at de vanlige tingene som parfyme osv går. Han interesserer seg ikke mye for musikk så CD er ikke aktuelt. Jeg vil ikke gi en for stor eller dyr ting heller. Strikke klarer jeg dessverre ikke. Jeg er helt tom! Har dere noen forslag til ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har fått en kamerat som jeg prater med omtrent hver dag. Han bor i Oslo så jeg har ikke møtt han mange gangene. Men allikevel er vi sånn passe gode venner. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gi ham. Han er 17 år, men veldig voksen for alderen. Har veldig "pen" klesstil, Chuck Bass-aktig. Skulle gjerne gitt han klær, men isåfall måtte han prøvd de først og det blir vanskelig. Han er interessert i samfunn, men ikke nok til at en bok passer. Jeg føler ikke at de vanlige tingene som parfyme osv går. Han interesserer seg ikke mye for musikk så CD er ikke aktuelt. Jeg vil ikke gi en for stor eller dyr ting heller. Strikke klarer jeg dessverre ikke. Jeg er helt tom! Har dere noen forslag til ting?

du kan jo gi ham klær/tilbehør han ikke trenger å kjøpe?

Skjerf, hansker, slips, hatt, smykker, mansjettknapper etc?

Nå bildesøkte jeg bare Chuck Bass fordi jeg ikke vet hvem han er, men det ser ut som det ligger litt i stilen? :-)

Skrevet

Han er interessert i samfunn, men ikke nok til at en bok passer.

Hva med en Michael Moore film? Bowling for Columbine feks.

Eller kanskje du kan lage noe godteri? Marsipanfigurer, karameller el, og putte de i et fint glass.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to! Skal skrive det opp så jeg husker det. Finnes det forresten en tråd der folk har skrevet forslag til julegaver osv? Er helt fersk her :)

Skrevet

Opptil flere vil jeg tro :-) søk på julegaver i feltet til venstre, og se hva du finner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...