Gå til innhold

ADVENTSKALENDER PÅ TV...

Lady79

Anbefalte innlegg

Heissann dere....

er det noen som har fått snust opp hva som skal være på NRK i adventskalender i år??Jeg har prøvd å maile NRK, men har ikke fått svar....

klem Lena :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også hørt at de skal sende "Jul i Skomakergata" i år! :hoppe:

Lykken er stor hos Smurfa i år!

Jens Petrus Andersen kommer nok til å sørge for at det blir ekte julestemning i år også!

Var 4 år første gangen den ble sendt.

Husker at mamma og jeg pleide å se det sammen mens vi spiste hjemmelagde pepperkaker.

Det er et skikkelig herlig barndomsminne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!!

ja da blir jeg også glad!!! Jul i skomakergata er virkelig jul for meg og. Og det skal bli veldig greit for oss som bor her i Kristiansand, for da har ungene noe å relatere til når vi går i dyreparken og ser skomakergata der!!! Hver dag i desember har de show der nemmelig!!! Det skal bli kos, både for store og små!!!

Og for all del, jeg likte jul på månetoppen og disse og, men Skomakergata er liksom min barndomsjul :D

Klem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er visst siste gang "Jul i Skomakergata" sendes har jeg lest i en tidligere tråd. Så fram med video'n jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Siste gangen? Ja, da er det frem med videoen. Lit problem med at vi ikke er hjemme alle dagne da, få mamma til å ta opp de siste epsiodene for meg? Eller, er det mulig å få kjøpt hele serien åp dvd eller noe sånn? Det hadde vært det beste.

Ja, la oss starte en kampanje for å få NRK til å utgi Jul i skomakergata samlet på DVD! (det er lov å drømme, er det ikke det da? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Jeg ser den ER utgitt på DVD. Ja, da er det bare å "løp og kjøp" da.

Ok, herved fikk jeg et ektra punkt på ønskelista mi til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul i skomakergaten er så koselig. Jeg må ta den opp på vdeo. Den er liksom hele ventetiden på jul for meg sammen med Reisen fra julestjernen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

ER DET VIRKELIG SANT?????

NÅ BLE JEG SÅ GLAD AT JEG HOLDER PÅ Å BEGYNNE Å GRINE!

Jul i Skomakergata- DET vekker mange gode barndomsminner det.

Klem fra La Guapa :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehehe...også sier dem at julekalenderen på NRK er for barna :D

Jeg gleder meg også til å se Jens Petrus og Tøflus igjen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pearl, ikke innlogget

Jeg synes og at Skomakergata er kos og minner om egen julekos, men alikevel tror jeg ikke at ungene vil sitte klistret slik de har gjort de siste aarene med blaanisser og roednisser.

Barna idag har et mye bredere utvalg i hva de ser paa TV og krever mer enn det vi gjorde. Spenningsnivaaet har og utvidet seg, saa jeg er redd at Skomakergata vil bli alt for kjedelig for dem.

Men for all del, jeg haaper de kan faa like mye glede som oss over 20, men stiller meg veldig tvilende. Har forresten hatt VHS utgaven i hyllene i mange mange aar og interessen fra barna har aldri vaert der, men naa er da bare min eldste 6 aar og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flosshatt

Første gang jeg prøver å svare noen her inne (må skrive det i tilfellet alt kommer helt feil ut). Jul i Skomakergata er allerede gitt ut på DVD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det har i alle fall jeg fått med meg (jeg etterlyste den først, men oppdaga at den fantes) så den står på ønskelista mi til jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg kjempemye, men syns det er kjemptrist at det er siste gang! :cry:

Alle barna her syns det er kjedelig, imens vi eldre storkoser oss og gleder oss kjempemye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...