Gelica Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Vi planlegger en sydentur til sommeren 14 dager en gang mellom mai-august. Vanligvis reiser vi til Gran Canaria eller Hellas, men nå vil vi gjerne forsøke noe annet. Vi har en jente som i sommer blir 5 år. Er det noen her som kan anbefale oss sted og evt. hotell som Dere har vært veldig fornøyd med? Takker for tips og råd:-)
Vrimle Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Det kommer jo litt an på hva dere er ute etter, men jeg anbefaler Malta på det varmeste. Malta er spennende og annerledes, har fantastiske bademuligheter både fra strand, stein og rullestein, er veldig familievennlig, har mye å se (kanskje spesiellt historiske ting)masse å gjøre (spesiellt vannsport, utflukter, båtturer, shopping etc) og er et spennende sted å være. Vi har ikke barn selv, men var der sammen med to barnefamilier, og det så ut til å fungere veldig bra, nå er riktignok barna i begge familiene litt over gjennomsnittlig glad i bade historie og bading, men aldersmessig var de fra 4 til 12. Hvis bading og avslapping er førsteprioritet, tror jeg at jeg ville bodd på Gozo om jeg skulel reise igjen. Gozo er litt grønnere, litt mykere og litt fredeligere og har litt bedre strender enn hovedøya, men hovedøya er også super. vi bodde i Bugibba som er et veldig turistvennlig/turistifisert område, men morsomt og fint å bo i. Vil også anbefale deg å bestille hotell fra en utenlandsk reiseside, noen vi bodde på samme hotell som hadde bestillt via nederland og betalte halvparten så mye som oss, men hadde "all inclusive" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå