Kosemose Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 I lige måte, Kosis! Du er forøvrig en jeg alltid koser meg med innleggene til. Er vi i en sånn klikk???? Jeg tror ikke vi er det, men om jeg skulle være i en klikk, ville jeg vært i den samme som deg! Hm, kanskje vi er i en klikk? En bitteliten en? :-D
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Fascinerende at de som kommer med sarkastiske svar på ang.det med klikker ER de som er i en klikk Jeg ville ikke ha kalt det klikk egentlig,men kanskje eliten. Og jeg svarer som Ab siden jeg har et rykte jeg må ta vare på om jeg vil bli med i eliten. 1
Gjest KateW Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg har aldri vært i en klikk i mitt liv, så dette begynner å se lovende ut, en hel tomannsklikk?
Gjest wild bird Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Hvem er i eliten? Hvem bestemmer hvem som er i eliten? Har "dagbok-klikken", men ut over det, er vi vel alle brukere på lik linje her inne. Det er opp til en selv hvordan en bruker KG. Mye - lite. Være mainstream - skille seg ut. Provosere - debattere saklig. Skrive mye - bare lese. Osv.
Kosemose Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2010 Jeg har aldri vært i en klikk i mitt liv, så dette begynner å se lovende ut, en hel tomannsklikk? Jeg har heller aldri vært med i en klikk før, så da tenker jeg det er bra vi begynner i det små. Så kan vi utvide litt sånn gradvis?
Gjest KateW Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Kult! Og WB, ikke vær så MAINSTREAM, a!
Gjest wild bird Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Kult! Og WB, ikke vær så MAINSTREAM, a! :slåss:
Sequax Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 Er jeg med i denne eliteklikken? Du kan få være med i klikken min, hvis du vil ? Den består av......meg og....VIL DU VÆRE VENNEN MIN ?
Sequax Skrevet 7. november 2010 #13 Skrevet 7. november 2010 Ja, enda en tomannsklikk! Vi rocker denne bula! GLATT!! ( du får tilgi at jeg drikker eplemost... )
Sequax Skrevet 7. november 2010 #15 Skrevet 7. november 2010 Cola zero her. Syns denne klikken fungerer helt ypperlig, jeg!
Chiyo Skrevet 7. november 2010 #16 Skrevet 7. november 2010 Jeg er ikke med i eliteklikken. MEN EN DAG BARE VENT!! MOHAHAHA!
Tabris Skrevet 7. november 2010 #17 Skrevet 7. november 2010 Jeg er ikke med i eliteklikken. MEN EN DAG BARE VENT!! MOHAHAHA! Du kan få bli med i klikken vår!
Gjest Sommertid Skrevet 7. november 2010 #18 Skrevet 7. november 2010 Jeg også vil være med i en klikk. *føler meg utenfor*
Sequax Skrevet 7. november 2010 #19 Skrevet 7. november 2010 Jeg er ikke med i eliteklikken. MEN EN DAG BARE VENT!! MOHAHAHA! Du kan få være med i liksomklikken til meg og Tabris, hvis du vil ?
Sequax Skrevet 7. november 2010 #20 Skrevet 7. november 2010 Jeg også vil være med i en klikk. *føler meg utenfor* Du kan være med i vår meget hurtigvoksende klikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå