Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale gode hårprodukter for veldig slitt hår, litt sånn gummiaktig hår?

Det har blitt en del bleket tidligerere, farget det mørke brunt i juli. Har siden ikke hatt i noe som helst farge og brukt en proteinkur fra Joico Kpak. Og håret er blitt myyye bedre allerede. Bortsett fra gummuhåret i toppen av luggen på en måte, det tørker sent og kjennes egentlig ut som en våt strikk når det er vått. Når det er tørt kjennes det altså veldig slitt og tørt ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig slitt, det er totalødelagt. Tyggishår, kaller frisørene det. Det er bare å få klipt av så fort som mulig, for det lar seg ikke redde.

Og ellers er Redken Extreme det beste du kan bruke på veldig skadet hår.

Skrevet

Det er ikke vanlig slitt, det er totalødelagt. Tyggishår, kaller frisørene det. Det er bare å få klipt av så fort som mulig, for det lar seg ikke redde.

Og ellers er Redken Extreme det beste du kan bruke på veldig skadet hår.

Uff jeg kan ikke klippe det av heller, siden det er et lite område helt i toppen av luggen min. Jeg vil ikke se ut som en munk heller hehe.

Redken extreme er notert :)

Skrevet

Ok. Ikke bruk hårføner eller rettetang på det området. Finn deg en god leave in-hårkur som du bruker der hver gang du har dusjet (ja, hver gang!). Ikke bruk spray, tupering eller noe sånt. Er du heldig, så greier du å redde det fra totalt ødelagt til veldig slitt. Det er stor forbedring i seg selv, men antagelig må du nøye deg med å bare vedlikeholde det slik det er nå, for å forhinde at det knekker av, frem til det er langt nok til å kunne klippes bort.

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg også kan anbefale redken.

Det reddet håret mitt til bryllupet vårt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...