AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #1 Del Skrevet 8. november 2010 ... to år var tydeligvis nok for meg denne gang. To år uten sex, uten nærhet, uten et hode som ikke klarer fokusere på fornuftige oppgaver, uten kribling i magen. Jeg har vært redd i to år, redd for å bli forelsket og nærme meg noen. Det rare er at det skjedde noe med en gang jeg så ham. Han utstrålte noe jeg ikke kunne overse. De siste månedene har jeg tenkt på ham innimellom og vi har tekstet en del. Så tok jeg mot til meg og ba ham på date. Og han er akkurat så fantastisk som jeg trodde. Men ... Jeg er fortsatt redd for å bli såret, redd for at jeg trår feil igjen. Jeg vet han er interessert i noe mer, det var han veldig klar på. Men tør jeg? Hvordan skal jeg egentlig tøre leve igjen og tro at jeg fortjener at noen er glad i meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 8. november 2010 #2 Del Skrevet 8. november 2010 Hvorfor skulle du ikke fortjene det? Hvorfor skal du ikke tørre å satse? Det er -ingen- garanti for at noe som helst skal vare. Man må bare prøve. Evt gjømme seg på rommet sitt og aldri snakke med noen igjen. Du ser nå selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 8. november 2010 #3 Del Skrevet 8. november 2010 ... to år var tydeligvis nok for meg denne gang. To år uten sex, uten nærhet, uten et hode som ikke klarer fokusere på fornuftige oppgaver, uten kribling i magen. Jeg har vært redd i to år, redd for å bli forelsket og nærme meg noen. Det rare er at det skjedde noe med en gang jeg så ham. Han utstrålte noe jeg ikke kunne overse. De siste månedene har jeg tenkt på ham innimellom og vi har tekstet en del. Så tok jeg mot til meg og ba ham på date. Og han er akkurat så fantastisk som jeg trodde. Men ... Jeg er fortsatt redd for å bli såret, redd for at jeg trår feil igjen. Jeg vet han er interessert i noe mer, det var han veldig klar på. Men tør jeg? Hvordan skal jeg egentlig tøre leve igjen og tro at jeg fortjener at noen er glad i meg? Den som intet våger, intet vinner! Det finnes INGEN garanti what so ever her i livet. Par som har vært gift i 30 år skiller seg.. Nyt dagen idag, for det er ikke sikkert morgendagen kommer!! Ikke tenk så mye, bare følg hjertet ditt samtidig som du bruker hjernen flittig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 8. november 2010 #4 Del Skrevet 8. november 2010 JO bedre man får det alene jo tryggere er det. Jo tryggere man er på seg selv, jo skumlere er det å gi slipp på tryggheten. Likevel må vi tørre å prøve - igjen og igjen. Alle er verdt å elske, det gjelder bare å tro og satse. Gang på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #5 Del Skrevet 10. november 2010 Ja det er bare å satse Jeg vet jo det egentlig. Men har vært så usikker for jeg har blitt veldig såret flere ganger. Nå har endelig livet vært rolig lenge og jeg har fått fred til å gjøre akkurat som jeg vil. Men - etter første date gikk jeg på en date til med samme mann. Og vi har hatt to utrolig koselige dater. Dessuten har han samme problem som meg, så her er det ingen som rusher noe. Vi skal fortsette å treffes, bli kjent og ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå