Gå til innhold

Spinning og styrke 3-4 ganger i uken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21 år, 60 kg. 163cm og tenker på å trene spinning 3-4 ganger i uka for å stramme opp, få bedre kondisjon og fobrenne fett.Tror dere jeg kommer til å se noen forskjell på 6 uker? Med så mye spinning i uken, trene styrke like ofte i tillegg til å spise bra mat? Tenker å gå på spinningtimene på treningssenteret som er på 30 min og 45 min helst 4 ganger i uken. Etter timen skal jeg ta vekter for lår, mage og armer. (Har trent vekter en stund, og syklet/jogget på egenhånd i treningsstudioet) Målet er å bli strammere, er ikkje tjukk, bare litt løs? Eller noe lignende? Haha

Takk for svar, tips osv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer litt an på hvordan formen er når du starter treningen å kosthodlet er

men er vel kondisen å sånt som en merkes først å så kommer d andre etter??

menr jeg å huske

har trent 4 ganger uka, ca 6 uker nå. jeg merker ikje så mye på strammere slankere ennå jeg. men slit litt med kosten enda -ærlig tale

Gjest Tigress
Skrevet

Det er viktig å ikkje vente for mykje framgang, treningsresultat kjem så gradvis at ein knapt merkar dei. Av og til har ein ei oppleving der ein kjenner skilnad frå før, og så kan det gå månader der det verker som om ingenting hender. Men så ser ein brått ein skilnad igjen.

Ein må hengje seg mindre opp i resultata og heller glede seg over treninga i seg sjølv, tror eg, for ellers vil det bli vanskeleg å motivere seg i lengda. Eg har trent jamnt i over ti år, slit framleis med dei siste tre-fire kiloa, slit framleis med å hengje med sykkelfelta og dei fleste spring frå meg. Men eg har komme langt frå eg tok til, og det er det ein må hugse på.

Skrevet

Har de 60-minutterstimer også? Jeg ville hatt en økt i uka med det uten styrke etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...