AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Når den perfekte mann skal dukke opp..? er lei av å være singel nå! Har ingen krav om at han må være sånn å sånn.. Eneste han må, er å elske ungen min som om det skulle vært sin egen, å det er vel ikke så mye å be om ? Er veldig betatt av en, men lurer på om noen trekker seg unna oss alenemødre fordi det ligger ansvar inn i bilde.. vi biter jo ikke hardere enn andre! Savner virkelig det å være to om ansvaret. å Være en liten familie på 3! Håper virkelig jeg møter min storekjærlighet snart.
Independent_ Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Når den perfekte mann skal dukke opp..? er lei av å være singel nå! Har ingen krav om at han må være sånn å sånn.. Eneste han må, er å elske ungen min som om det skulle vært sin egen, å det er vel ikke så mye å be om ? Er veldig betatt av en, men lurer på om noen trekker seg unna oss alenemødre fordi det ligger ansvar inn i bilde.. vi biter jo ikke hardere enn andre! Savner virkelig det å være to om ansvaret. å Være en liten familie på 3! Håper virkelig jeg møter min storekjærlighet snart. Det syns jeg faktisk er veldig mye å be om. Det er ikke bare-bare å bli far for et barn som ikke er ens eget. Det tar lang tid.
Gjest Sommertid Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Enig i at det er mye å be om. Men de finnes nåkk der ute. Håper du finner drømmemannen din
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 mener ikke han skal være far til mitt barn. men viss vi en gang i fremtiden er like glad i min unge som i sine. Jeg håper virkelig han finnes ett sted der ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå