AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hvordan kan man egentlig noen gang vite om en gutt er interessert i noe seriøst, når absolutt alle tegn på at man er interessert er tegn på at han er en player? (Jfr alle mulige diskusjoner her inne hvor folk spør om "han" er interessert)
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg er en seriøst gutt/mann, og når jeg er interessert i en dame så bruker jeg tid på å bli kjent med henne. Vil være mye sammen med henne og bare gjøre helt hverdagslige ting, og maser ikke om sex!
Gjest Thefainter Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Det vet man ikke. Joo da! Hvis man bruker litt lengre tid på hverandre uten å ha sex, så finner man det som regel ut ...damer er ikke så lette å lese de heller, bare så det er sagt
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Jeg er en seriøst gutt/mann, og når jeg er interessert i en dame så bruker jeg tid på å bli kjent med henne. Vil være mye sammen med henne og bare gjøre helt hverdagslige ting, og maser ikke om sex! Jepp, det er det man skulle tro, men når man spør folk om han er interessert når han gjør sånn, så sier de enten at han bare vil være venn, eller at han er player og vet hvordan han skal få jenta på kroken Skakke værra lett
MsLeela Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Joo da! Hvis man bruker litt lengre tid på hverandre uten å ha sex, så finner man det som regel ut I alle dager! Er det ikke seriøst hvis man han sex og mye sex med en gang, i tillegg til at man bruker en del tid sammen?! Jeg og mannen min klarte ikke å holde fingrene av fattet allerede første date (som varte i 3 dager :gjeiper: ). Og vi hadde sex så å si hver dag i godt over et halv år, før vi roet oss litt ned. Så nei, er ikke med på at det å ha sex eller ikke skal ha så mye å si på hvorvidt det er seriøst eller ikke.
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Det å ha sex tidlig er da ikke en indikasjon på at han er en player. Det er en indikasjon på at han har lyst på sex med deg. Og sex er godt, så det er jo ikke rart at man vil ha det. Hadde sex med kjæresten før vi var på date til og med, jeg. Og han er da rimelig hjemmekjær og ikke noen slesk skjørtejeger.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Det å ha sex tidlig er da ikke en indikasjon på at han er en player. Det er en indikasjon på at han har lyst på sex med deg. Og sex er godt, så det er jo ikke rart at man vil ha det. Hadde sex med kjæresten før vi var på date til og med, jeg. Og han er da rimelig hjemmekjær og ikke noen slesk skjørtejeger. Nettopp derfor det er så vanskelig å generalisere og vite og tro.
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Bottom line: det går selvfølgelig ikke an å vite det, med mindre du er en god menneskekjenner, og da hadde du visst det alt.
Gjest Thefainter Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 I alle dager! Er det ikke seriøst hvis man han sex og mye sex med en gang, i tillegg til at man bruker en del tid sammen?! Jeg og mannen min klarte ikke å holde fingrene av fattet allerede første date (som varte i 3 dager :gjeiper: ). Og vi hadde sex så å si hver dag i godt over et halv år, før vi roet oss litt ned. Så nei, er ikke med på at det å ha sex eller ikke skal ha så mye å si på hvorvidt det er seriøst eller ikke. Jo, men for å være SIKKER som TS vil være, så kan det være lurt å ikke hoppe på hverandre først. For er han en player så stikker han jo etter sexen
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 (endret) Jo, men for å være SIKKER som TS vil være, så kan det være lurt å ikke hoppe på hverandre først. For er han en player så stikker han jo etter sexen Men da vet hun det jo, og trenger ikke kaste bort ukevis på ham. Endret 8. november 2010 av Airi
Cuckold Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Hvordan kan man egentlig noen gang vite om en gutt er interessert i noe seriøst, når absolutt alle tegn på at man er interessert er tegn på at han er en player? (Jfr alle mulige diskusjoner her inne hvor folk spør om "han" er interessert) Jeg tror det er helt omvendt: Om han minner om en player er det et typisk tegn på at han ikke er veldig på knærne for deg. Det betyr selvsagt ikke at du ikke kan få ham likevel, for gutter trenger ikke være like forelsket som en jente for å gi noen en sjans, men det betyr at du ikke kan være sikker. Ønsker du en gutt du kan være sikker på å få, må du velge en som er oppover ørene forelsket. Men alt jeg har erfart tilsier at jenter ikke synes det er spennende med gutter som er altfor forelsket. Hvis gutten er mer forelsket enn jenta blir det sjelden noe forhold utav det. Derfor tror jeg dere langt på vei kan takke dere selv for at guttene dere er interessert i nesten alltid har dette litt ubestemmelige uregjerlige, en frihet som henger sammen med at hans lykke ikke avhenger av deg på noen måte. Hadde han vært for forelsket ville hans lykke vært avhengig av deg, og det tror jeg de færreste jenter finner tiltrekkende. Derfor vil du alltid være litt i tvil om du kan få en gutt eller ikke. For du velger allerede i utgangspunktet bort de guttene som kunne gi deg sikkerhet. Tror det er noe der. 2
Independent_ Skrevet 8. november 2010 #13 Skrevet 8. november 2010 Støtter forslaget om å vente lenge med å ligge med han for å se om han er interessert i DEG og personligheten din, ikke bare hva du kan gi han i senga. 1
Gjest Thefainter Skrevet 8. november 2010 #14 Skrevet 8. november 2010 Men da vet hun det jo, og trenger ikke kaste bort ukevis på ham. Men en player gidder ikke å vente i ukersvis
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #15 Skrevet 10. november 2010 Men en player gidder ikke å vente i ukersvis Folk sier jo så Og det er nettopp DET som gjør det vanskelig å vite.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #16 Skrevet 10. november 2010 Med å tilbringe mer tid med ham - over tid vil det avdekkes hva han er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå