AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hva er deres planer om å gi til gave til familien, venner, samboer, søsken osv? Selv er jeg helt blank atm, poster det jeg kommer på ettervært
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Har handle de fleste julegavene mine her: JULEGAVER Gratis frakt (ved kjøp over 1000,-) og flotte varer til en hyggelig pris... ANBEFALES!
Gjest ThatWoodcut Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Jeg gir karameller og brente mandler jeg lager selv til alle. Sukkerfrie til bestemor og bestefar selvfølgelig(diabetes). En ekstra ting til mamma, pappa, bror, søstre, stemor og mine nærmeste venninner. Jeg har funnet ut at karamellene er veldig greie ettersom de er hjemmelagde så jeg har lagt tid og sjel i dem, det er billigere å kjøpe masse ingredienser enn gaver til hver enkelt, og det blir mange så jeg kan gi litt til naboer familie jeg ikke egentlig ser ofte nok til å gi dem gaver
Purple Basil Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Hvis noen av dem samler på Disneyfilmer er det tilbud på cdon.com. 3 for 249,- og 5 for 399,- Jeg tenker jeg skal gi bort litt slikt i år, men vet jo på forhånd at de jeg skal kjøpe til ønsker deg det:P
Lightblue Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Hmm. Synes det er veldig greit å gi en form for godteri til besteforeldre, tanter og onkler og slikt, enten i form av konfektesker (gjerne de litt mer fancy enn kong haakon, liksom) eller en krukke/boks fylt med smågodt. Til brødre/andre barn i rett alder så er alt av star wars ting, spill og filmer greia, har jeg skjønt. Til mamma pleier jeg å gi hudpleie/dusjsåpe pakker, gjerne en kurv med litt av hvert av sånne ting oppi. Til pappa så synes jeg det alltid er vanskelig å finne noe, så der vet jeg ikke helt Og til samboern, så tenker jeg en form for teknologisk gadget.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Har handle de fleste julegavene mine her: JULEGAVER Gratis frakt (ved kjøp over 1000,-) og flotte varer til en hyggelig pris... ANBEFALES! Denne siden var full av alt jeg tror vi har konstatert at mange hater å få til jul (bare se i "hva jeg ikke ønsker meg til jul"-tråden ) Pynteting og dilldall kommer nok rimelig dårlig ut gitt.
Purple Basil Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Denne siden var full av alt jeg tror vi har konstatert at mange hater å få til jul (bare se i "hva jeg ikke ønsker meg til jul"-tråden ) Pynteting og dilldall kommer nok rimelig dårlig ut gitt. Synd egentlig, for her var det mye fint:D Men smak og behag:P
Heges Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg synes det er en veldig fin julegave og gi (og få), bilder. En har stort sett alltid bilder av sine kjente og kjære. Enten å lage et album, eller forstørre et bilde og sette det i ramme, eller f.eks. nettbutikker som tilbyr alt i fra kopper, klokker, kalender etc, hvor du kan legge bilder i Endret 8. november 2010 av Heges
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Synd egentlig, for her var det mye fint:D Men smak og behag:P Helt greit at du synes det var mye fint her, men du skal være bra sikker på at mottakeren synes det samme for å begynne å kjøpe "pynteting" i gave. Men mitt poeng var i alle fall at det var nettopp "pynteting" som toppet listen over hva folk IKKE ønsker seg i gave. Nettopp fordi smak varier så veldig (og fordi mange av oss rett og slett ikke vil ha huset fult av stæsj (som etter min mening først og fremst ser rotete ut og samler støv)).
Purple Basil Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Helt greit at du synes det var mye fint her, men du skal være bra sikker på at mottakeren synes det samme for å begynne å kjøpe "pynteting" i gave. Men mitt poeng var i alle fall at det var nettopp "pynteting" som toppet listen over hva folk IKKE ønsker seg i gave. Nettopp fordi smak varier så veldig (og fordi mange av oss rett og slett ikke vil ha huset fult av stæsj (som etter min mening først og fremst ser rotete ut og samler støv)). Ja, jeg skjønte da det;) Bare synes det er dumt at folk ser det på den måten, men som sagt, smak og behag:)
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2010 #12 Skrevet 9. november 2010 Ja, jeg skjønte da det;) Bare synes det er dumt at folk ser det på den måten, men som sagt, smak og behag:) Hva er "dumt" med at folk ikke vil ha huset fult av unyttig tull? Jeg synes det er langt dummere å bruke pengene sine på regelrett skrot enn å ha et ryddig hus :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå