Gå til innhold

libido

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger noen råd. Har problemer med å slippe meg løs og har sjeldent lyst på sex med samboeren min.. Hodet mitt vil, men kroppen klarer ikke å få det til! Er veldig frustrert nå, og vi holder på å gå fra hverandre bare pga dette.. Har lest noe om at man kan ha lav libido som gjør dette, og må til legen for å få sjekket dette. Får meg ikke til å bestille timen, syns det er skikkelig flaut. Noen som har vært plaget med dette? Og vært hos legen pga noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkt på å gå til en sexolog?

Skrevet

Det finnes ikke sexolog her vi bor.. :snurt: Har søkt på nettet og vært inne på den tanken.. Men hjelper lite når det ikke er her...

Skrevet

Det finnes ikke sexolog her vi bor.. :snurt: Har søkt på nettet og vært inne på den tanken.. Men hjelper lite når det ikke er her...

Herregud kor tafatte enkelte er!

Vil man det nok så snur man hver stein i forsøket,det er ikke sånn at når det ikke er i nærheten så går det ikke.

Man kan ikke få alt bringt opp i fanget,man må jobbe for ting vet du.

Skrevet

Hei kjære deg!

Hvorfor vil du ikke ha sex med samboeren lenger? Er det noen bakenforeliggende årsaker du ikke tenker over? Er det noe følelsesmessig som må løses?

Hvis det rett og slett bare handler om at du ikke blir kåt har jeg noen tips til deg.

1) Kjøp sexy undertøy, stell deg, smink deg, lakk neglene, barber deg osv. Pynt deg rett og slett, da vil du føle deg mer sexy og finere, og det vil ha en positiv effekt på samboeren din. (Hvis du er en jente, hvis du er en gutt ta en dusj, ta på en sexy boxer og fresh deg opp)

2) Du har problemer med å slippe deg løs, kjøpt Kjærlighetsspillet fra Kondomeriet.no, det går ut på at man trekker kort og følger kommandoene hvis man vil, f.eks. si 5 grunner til at du elsker partneren din, kyss halsen din sakte på halsen osv. Dette kan være både romantisk og spennende:)

3) Prøv å ha en helaften. Se en film til en god middag, lag middag sammen, gå tur sammen også ha sex, men ikke ha samleie ta heller og utforsk hverandre med fingre og tunger, dette vil også hjelpe deg med å slippe deg løs:)

4) Fortell han hva du liker i en avslappet setting, og spør om han vil fortelle deg om han/hun liker.

Intimitet er viktig i et forhold, og sex er mer enn bare orgasmer. Sex handler om å komme helt innpå partneren sin, og å ha noe sammen som ingen andre er med på, men som er deres tid og deres kjærlighet.

Husk at det er veldig vanlig å være usikker og stressa i forhold til sex, det kan være ganske skummelt og man kan føle at man ikke er fin nok og at man ikke gjør de riktige tingene. Dette er noe alle går igjennom, og derfor er det viktig å snakke om dette med partneren og ta tid til hverandre, og også le av hverandre:) Jeg vil anbefale deg og lese tråden på diskusjon.no om å forbedre sexlivet.

Håper det løser seg for deg!

Hilsen Hanne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...