AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #1 Del Skrevet 7. november 2010 Som singel i 3 år, har jeg rukket å dra på noen dater. Ikke så enormt mange,men noen har det blitt. Endel av de mennene jeg har truffet er veldig desperate synes jeg. en var glad i meg og savnet meg etter 1!!! kaffe. En annen ble forelsket etter to treff. Merkelig, synes jeg, og får det ikke helt til å stemme. I ettertid hører jeg at det var han til andre han datet også. Synes det er så rart. Er det sånn at menn i 30 -40 års alderen tar til takke med hva som helst, og atvi kvinner er mere selektive+ Andre som har en mening om dette? Jeg er ikke noen diva idet hele tatt, men en helt alminnelig jente på 35 år:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 7. november 2010 #2 Del Skrevet 7. november 2010 Er det sånn at menn i 30 -40 års alderen tar til takke med hva som helst, og atvi kvinner er mere selektive+ Som heterofil mann på snart 22 så må jeg si at, basert på hvordan jeg ser at de litt eldre mennene på jobben min snakker om damer og oppfører seg rundt damene, at du har helt rett (jeg skal IKKEEEEE bli sånn ) De virker rimelig desperate etter sex hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #3 Del Skrevet 8. november 2010 Du har vel sørget for å treffe noen skikkelige losere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. november 2010 #4 Del Skrevet 8. november 2010 Er det sånn at menn i 30 -40 års alderen tar til takke med hva som helst, og atvi kvinner er mere selektive+ Nå dater jeg stort sett bare menn jeg treffer i kjente settinger, så når vi går på date, har vi allerede kjent hverandre eller ihvertfall visst om hverandre en stund. Likevel opplever jeg sjeldent det du sier, jeg har ikke møtt noen som har sagt de er glad i meg etter en kaffe, men jeg vet om en som savner meg når han ikke ser meg, og har gjort det nesten siden dag en. ... *fniser* Tror du finner like mange desperate kvinner som du finner desperate menn, og på samme tid finner du mange menn og kvinner i denne alderen som IKKE er desperate og som er svært så kresne blitt. Det kommer vel mer an på personlighet en på kjønn tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 8. november 2010 #5 Del Skrevet 8. november 2010 Der ser man hvor forkjellige oppfattelser av samme tema man kan ha. Jeg føler det heller mer til å være omvendt, jeg da. At kvinnene rundt meg virker mer desperate enn gutta. Men det er nok jevnt fordelt dette her. De fleste ønsker å finne den store kjærligheten, og når man nærmer seg 40, vil enkelte forhaste seg en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå