Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor tror dere at jeg lettere får sjangs ute på by'n enn enn når jeg møter menn på "blind-date"? Jeg er ikke billig og "lett på tråden". Tror jeg også har noe under topplokket...Menn behandler meg mere respektfullt ute på by'n, både under møtet og senere om vi skulle møtes igjen. De jeg treffer på "blind-date" oppfører seg ofte respektløst og gir bare faen etterpå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

:o Dette tror jeg ikke noe om (så da burde jeg kanskje ikke svare :wink: ) Kan det være tilfeldig? Det kan vel ikke være noen lovmessighet? De menn du møter på blind date kan du jo likeså godt treffe på byen også?

Men kansje det kan ha sammenheng med settingen? Menn du møter på byen er mer avslappet og føler seg fri, mens blind date menn føler at de skal prestere noe i forhold til deg (og avlegge rapport til de som satte dere opp), og at de føler de må bestemme seg i forhold til deg der og da, at det er forventninger de ikke vet om de kan leve opp til?

(har faktisk aldri vært på blind date selv, men det høres jo litt... slitsomt ut)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...