Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett på det?De to damene som slet med akne og ble synelig bedre av natur medisin.Finnes det natur leger i Norge?Je sliter sikkelig med akne og er 26 år føler meg jævlig og stygg.Heldig disse jentene:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange kurer for akne. Ta kontakt med fastlegen din! Personlig har jeg fått 99% perfekt hud av en krem på resept som heter Aberela. Jeg er ikke blant de som er verst rammet, det finnes sterkere medisiner man kan få også. Lykke til, jeg vet hvor mye kviser og underjordiske bomber kan ødelegge hverdagen...

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Jeg så også dette programmet, men fant egentlig ikke ut så mye om det var kinesisk medisin som gikk ut på den behandlingen de fikk (var mest intressert i hun som så asiatisk ut sin behandling) her i Norge... men jeg er elendig på å finne ut sånt da...

Kan du ikke poste det her om du finner noe info om det?

Skrevet

Ts her jeg har verdens teiteste lege han har gitt meg tetracylin og diane og alle verdens dritt kremer.Jaaa de hjelper når jeg går på dem.Så fort jeg slutter ja da er de tilbake igjen.Mine kviser kommer innenfra og det skjønner ikke duste legen hater han.

Fab Kitten ja jeg skal gjøre det om jeg finner noe.Hun ble veldig fin i huden da og hun var ille før.

Skrevet

Mine kommer også innenfra (PCOS) og har innfunnet meg med at jeg må leve med kremer og Diane resten av livet. Sånn er det bare. Det nytter ikke å prøve naturmedisiner og tull, når det er en medisinsk grunn til at man får kviser. Slutt å syt, bruk de medisinene som fins og lev med det, slik vi andre gjør.

Skrevet

Mine kommer også innenfra (PCOS) og har innfunnet meg med at jeg må leve med kremer og Diane resten av livet. Sånn er det bare. Det nytter ikke å prøve naturmedisiner og tull, når det er en medisinsk grunn til at man får kviser. Slutt å syt, bruk de medisinene som fins og lev med det, slik vi andre gjør.

Er kvisene dine borte da når du går på diane og andre medisiner.Det er ikke mine de er bare mindre derfor syter jeg ingen ting får dem 100% bort.Og hvordan vet man om man har pcos?

Skrevet

Helt borte er de ikke, men i forhold til hva huden min er uten, så er den perfekt, og det er godt nok for meg. Men jeg har også gått på en kombo av Diane og Aberela i over et halvt år, og det er først de siste to månedene at det har begynt å gi ordentlig effekt. Tålmodighet er første bud, dette er ikke problemer som kan fikses over natta.

Om ikke tetracylin eller A-vitaminkremer hjelper godt nok, så får du spørre om Roaccutane, men da må du være forberedt på bivirkningene også.

Og PCOS kan du lese om her: http://www.lommelegen.no/322856/polycystisk-ovarialt-syndrom-%28pcos%29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...