Steinar40 Skrevet 9. november 2010 #21 Del Skrevet 9. november 2010 Kanskje en bør se seg om etter en ny dam å svømme i? Jeg kommer i hvert fall ikke til å oppnå noe mer på noen annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. november 2010 #22 Del Skrevet 9. november 2010 Kanskje en bør se seg om etter en ny dam å svømme i? Syrebad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #23 Del Skrevet 10. november 2010 Vet at det mange her sier stemmer, og jeg er enig. Tør faktisk gå så langt som å si at jeg er en omgjengelig og hyggelig person, men klarer ikke alltid å være meg selv helt ut når det er snakk om mannfolk da. Er jo det som er problemet. Har en sånn merkelig greie om at jeg ikke tør å gi inntrykk av at jeg liker dem, fordi da stiller jeg meg selv i en eller annen posisjon som jeg ikke lker - har dårig erfaring med at noen gjensidig liker meg på den måten - og da tør jeg ikke sette meg i en slik nederlagsposisjon, er liksom ikke noe vits å gjøre noen innsats når det bare resulterer i skuffelse. I tillegg så har jeg sånne teite tanker om at jeg vil at noen skal være interessert i meg og vise interesse uten at jeg har vist interesse først. Tror det er litt av samme grunn som over - for hvis jeg har vist interesse først så er det ikke sikkert at vedkommende som viser interesse tilbake egentlig er det, at han bare gjør det for å være hyggelg, for å få seg noe, for å kunne bevise enda sterkere at jeg er interessert og le av meg til kompisene fordi en som meg tror hun har sjans på han, ja OSV! Komplisert og tåpelig ja, men klarer ikke gjøre noe med det. Er vel derfor jeg har et sånt behov for at noen skal kunne være dødelig interessert i meg uten at jeg har starta ballet på en måte, en slags bekreftelse. Men jeg ser jo at det ikke skjer når jeg lukker meg og muligens signaliserer at jeg ikke vil ha kontakt (vet ikke om jeg gjør det, men kanskje?) og da er det en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaxHansen Skrevet 10. november 2010 #24 Del Skrevet 10. november 2010 Det er vel i snitt ca 3 mannfolk rundt hvert kvinnfolk til enhver tid. Så oddsen er vel 3-1 i ditt favør sånn i utgangspunktet. Vet ikke jeg har litt vanskelig for å skjønne dilemmaet ditt. For høye krav kanskje?...kjenner utrolig mange i sin beste alder som egentlig har gitt opp og isolerer seg foran PC'n døgnet rundt og. De gidder rett og slett ikke være "gode nok" til en som tjener bedre eller noe sånt tusler forbi og de blir vekk prioitert. Så noe vanskelig burde det ikke å finne *noe* om ikke annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #25 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan kan man ha for høye krav når ingen viser interesse? får jo ikke muligheten til å ha noe krav da. Hahaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaxHansen Skrevet 10. november 2010 #26 Del Skrevet 10. november 2010 Lag deg en WOW account så er problemet løst etter en halvtime ...er jeg sikker på. Altids en WOW tøffel å grave opp som springer ensom i en av hulene der. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå