Gå til innhold

Trenger tips og motivasjon for å komme i form etter svangerskap og fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det da 7 mnd siden sønnen min ble født og etter ett tøft svangerskap med 28 kg vektøkning er det fortsatt en god del som sitter igjen på kroppen.

Før svangerskapet veide jeg som regel mellom 63 og 65 kg. Var aktiv og spiste normalt, altså godteri når jeg følte for det. Har alltid vært glad i mat og vil ikke slutte med det.

Nå veier jeg mellom 74 og 76 kg, og regelmessige trilleturer og aktiviteter er ikke nok for å redusere vekten min. Kostholdet mitt er i grunnen ikke noe å skryte av heller.

Jeg er 176 cm høy.

Jeg bor på et lite sted hvor det ikke finnes fancy treningssentere.

Alle tips til kosthold og trening mottas veldig gjerne!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan for eksempel ta et ned i vekt-kurs på nettet, hvis du ikke bor i nærheten av steder som arrangerer dette. Jeg anbefaler Grete Roede, da dette iallefall ga meg gode resultater da jeg gikk på det. Vet ikke helt hvordan nett-kurs fungerer, da jeg gikk på vanlig kurs, men har hørt om gode resultater av det også. Det handler om en livsstilsendring, med fokus på sunn, vanlig mat og litt mosjon. Veldig overkommelig når man kommer inn i det :)

Eller så kan du bare registrere deg på vektklubben.no (gratis) uten å ta et kurs. Der kan du føre dagbok over alt du spiser og trener. Nettstedet har masse god informasjon om sunn livvstil (bl.a. gode oppskrifter), og et forum der du kan få masser av inspirasjon og tips :)

Jeg har gjort dette, da jeg vet godt hva jeg må gjøre for endre livsstilen litt, det blir en påminnelse og registrering for meg selv bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...