AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hvordan kommer man i kontakt med en fyr som man ikke kjenner, men som man har et godt øye til? Dette er en fyr som stadig dukker opp i tankene mine, selv om jeg ikke har snakket med han på mange år. Vil jo ikke virke desperat eller påtrengende. For alt jeg vet kan han ha dame.. Kan jo satse på at jeg møter på han tilfeldig på byen, men er litt for utålmodig for dette også. Har han som venn på FB, men tør ikke sende en melding. Livredd for å få avslag;) Så hvordan kan man "tilfeldig" komme i kontakt med denne personen? Noen som har noen kreative forslag?
Gjest padawan Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 hva med å sende han en melding hvor du spør hvordan han har det osv og ta det derfra?
Gjest Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Siden du har ham på FB kan du f.eks trykke på "Liker" eller kommentere det når han publiserer noe (du må mene det også! ). Det bør fange interessen hans, og dersom han liker/kommenterer noe du også publiserer, men fremdeles ikke tar kontakt, så sender du rett og slett en melding til ham hvor du skriver det padawan nevner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå