snuppa1980 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hei Skal til Canada, og ser med gru fram til lang fly reise. Lurer da på om nokon har erfaring med å ha med handarbeid på fly. For min del er det hekling som er tingen.
Gjest pysepusen Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Har aldri hatt problemer med å ha verken heklenål eller strikkepinner med på flyet
plysjhai Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Det kan være greit å bruke trepinner når du skal fly, da det er flere land som ikke godtar metallpinner. Men bortsett fra det skal det ikke være noe problem.
PecanPie Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Har hatt med strikketøy på fly flere ganger, også til/fra USA. Bruker Knit Pro-pinner som er utskiftbare, i tilfelle en sikkerhetsvakt skulle slå seg vrang og mene at jeg ikke får med meg pinnene. Da kan jeg skru av pinnene og slippe å risikere at hele arbeidet blir ødelagt. Når det er sagt har jeg alltid med med pinner i tre/bambus. Sysaksa kan nok bli et problem, men jeg vet at mange bytter ut saksa med en boks tanntråd med avkutter. Av praktiske årsaker strikker jeg alltid på rundpinne når jeg er ute og flyr. Kjedelig å måtte sette alle rundt deg i arbeid når du mister en strømpepinne under setene et sted. Det problemet er vel uansett ikke så stort når man hekler.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 jeg har opplevd å måtte sende strikketøyet med spesialbagasjen ettersom jeg ikke fikk slippe gjennom sikkerhetskontrollen med dem, dette var enten i usa eller i england for et par år siden og med metallpinner
lilleGrethe Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Hvis du har en litt butt heklenål, så burde det ikke være noe problem, men saksa bør du legge i kofferten.
snuppa1980 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2010 gikk bra detta, ingen spørsmål på nokre av flyplassane God Jul alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå