MsLeela Skrevet 8. november 2010 #21 Skrevet 8. november 2010 Å forfølge seksuelle handlinger uten å knytte det an til det sjelige er et alvorlig anstøt mot egen person og verdighet. En slik handling krenker kyskheten fordi den forvrenger kjærlighetens handling, som er de elskendes intime hengivelse til hverandre. Det er en alvorlig krenkelse av verdigheten til dem som hengir seg til slikt ,fordi hver enkelt for den andre blir en gjenstand til simpel forlystelse. Det fører alle inn i en illusjonsverden. Det er hor og en alvorlig synd. AMEN!
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #22 Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg kan ikke ha sex uten følelser. Men har man ikke en viss form for følelser for en man har sex med da? Altså kåtskapsfølelse, tenning, pirring osv? Kan godt forstå at noen syns det "holder" for en seksuell-relasjon? +1. Ville bare understreke det. Man har da ikke sex i noen man ikke kan utstå, eller man ikke har noen som helst positive følelser av. Endret 8. november 2010 av Airi
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. november 2010 #23 Skrevet 8. november 2010 (endret) +1. Ville bare understreke det. Man har da ikke sex i noen man ikke kan utstå, eller man ikke har noen som helst positive følelser av. Håper på en uttømmende (!) beskrivelse av hvordan det er å ha sex i noen.... :gjeiper: Endret 8. november 2010 av Gorgonzola
Gjest Airi Skrevet 8. november 2010 #24 Skrevet 8. november 2010 (endret) Håper på en uttømmende (!) beskrivelse av hvordan det er å ha sex i noen.... :gjeiper: Til mitt forsvar jobber jeg med tre obliger på tre forskjellige språk, og da er preposisjonene noe av det første som ryker. Ikke at jeg påstår å ha kjennskap til språk hvor man har sex i noen... Den var litt svak. Endret 8. november 2010 av Airi
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. november 2010 #25 Skrevet 8. november 2010 Til mitt forsvar jobber jeg med tre obliger på tre forskjellige språk, og da er preposisjonene noe av det første som ryker. Ikke at jeg påstår å ha kjennskap til språk hvor man har sex i noen... Den var litt svak. Impressive.........., most impressive. Explanation accepted
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2010 #26 Skrevet 9. november 2010 Så lenge dere er enige om rammene rundt det er det bare å kjøre på. Tenker da på hvor ofte og hvor dere møtes. Om dere har lov til å ligge med andre. Om dere gjør "kjæresteting" eller bare puler. Om dere bruker kondom eller annen prevensjon.
Stefan Skrevet 9. november 2010 #27 Skrevet 9. november 2010 Så lenge begge er enige, og man setter opp noen enkle grunnregler, så er jo ikke dette noe problem. Det er dog viktig å avslutte med en gang man møter noen man vurderer å satse på. Jeg har opplevd et par ganger at det har kommet fram at daten min har en pulevenn hun ikke helt er ferdig med, og det er ingen god følelse. Slike sklidende overganger fører ikke noe bra med seg. Da avslutter jeg der og da.
Gjest Anna Cicilie Skrevet 2. desember 2010 #28 Skrevet 2. desember 2010 Jeg er en ung dame på 22. Jeg har vært i to forhold i 6 år sammenhengende. Man kan faktisk ha sex med en mann uten å ha romantiske følelser involvert. Jeg tror det er sunt å ha en periode hvor man bare slipper seg litt løs, koser seg og prøver forskjellige typer menn. Det er veldig befriende, spennende og rusende! Jeg mener at man da i et senere forhold blir en bedre kjæreste av å ha opplevd ulike erfaringer. Go for it girls! Det er ikke noe menn ikke har gjort i århundrer!
Gjest Sobril Skrevet 2. desember 2010 #29 Skrevet 2. desember 2010 Jeg kan ikke ha sex uten følelser. Men har man ikke en viss form for følelser for en man har sex med da? Altså kåtskapsfølelse, tenning, pirring osv? Kan godt forstå at noen syns det "holder" for en seksuell-relasjon? Samme her. Kunne ikke blitt LITT tent engang dersom følelsene ikke var tilstede. Og når først følelsene er der og man har sex - så blir ikke akkurat følelsene svekket for å si det sånn. Hadde bare blitt tull for min del med "knullekompis", og skjønner ikke hvordan andre klarer det. Men for all del - det ER sikkert hyggelig når det fungerer
oslom Skrevet 30. mai 2011 #30 Skrevet 30. mai 2011 Jeg tror det er veldig vanlig med "Friends with Benefits". Har hatt edet mange ganger selv om har det nå også. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå