Gjest Sunshine22 Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Hei! Til dere som sliter med uren hud, sorte prikker og blank t-sone, prøv produktene til Donne Montague - King:) Jeg har lenge slitt med uren hud, og prøvd nesten alt av kremer,produkter osv som finnes på markedet! Så en dag dro jeg til en hudpleier hvor jeg fikk en ansiktsbehandling/rens....Etterpå så jeg meg selv i speilet, og kunne ikke tro på det jeg så!! Huden hadde blitt så mye bedre! Jeg kjøpte med meg noen produkter hjem, og har brukt de i ca en uke nå, og få ofte høre hvor fin huden min har blitt:) Dette er kjempegode produkter som absolutt hjelper , man ser resultat raskt, og huden er virkelig mye bedre:) DMK har mange produkter utviklet spess utviklet for de som har ulike problemer med huden, se på nettsiden deres hvor man kan finne hudpleiere/forhandlere i Norge: http://www.dannemking.com/ Noen andre her på KG som har erfaringer med DMK?? Skriv de gjerne her:)
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Hyggelig å se at flere har hatt gode opplevelser med DMK:) Jeg slet også veldig med uren hud osv, men takket være DMKs produkter er huden min kjempefin:) Anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå