Mie Marie Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg er usikker på om dette er et emne fra før så arrester meg hvis det er det. Jeg har lyst å starte en tråd om: ting du trodde i barndommen som du med alderen skjønte ikke var akkurat som du trodde. Her er mitt: Jeg trodde alltid voksne menn hadde tre peniser (visste ikke at det var en penis og to baller)
Tingo Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Skal ikke spekulere i hvordan du fikk den idéen Da jeg var liten trodde jeg at stjernene var bittesmå hull i himmelen som kom til syne når vi "slukket daglyset" (sola) for å sove.
Troilltøva Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 jeg trodde i mange år at de skiltene som det står "Ferist" på betydde at det var noen FERIE-ister i området, altså det samme som turister det tok en stund før det gikk opp for meg at det var i betydning FE-rist 2
Cata Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Jeg slet veldig med å skjønne hva "dagsrevyen" var for noe. Jeg leste det konsekvent "dagsreByen". Jeg visste jo hva en by var, men hadde aldri hørt om revy. (Var 5 år...) Det tok litt tid før jeg fikk noen mening i det.
2ne2 Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Trodde helt seriøst at unger kom med storken. Trodde alle som kjørte bil på skoleveien var kidnappere (så jeg gjemte meg stadig bak søppeldunker o.l). De jeg kom på i farta!
Tabris Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Jeg trodde at når man brakk armen, så brakk den helt av. 1
Chakoya Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Var overbevist om at det fantes noe ekkelt vesen under senga mi som lå klar med armene sine til å dra meg under senga når jeg skulle legge meg. Så derfor valgte jeg mange ganger å ta hoppesats ca 1 meter fra senga for å slippe tanken på at jeg var sikker på at ¨nå kommer hun og tar meg!¨. Gjør det heldigvis ikke i dag ! hehe! 2
Missee Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Jeg trodde dodraugen eksisterte. Altså et monster i toalettet. Åjadda! Så hver gang jeg skulle trekke i snoren etter meg holdt jeg en hånd på spyleren og en hånd på dørhåndtaket. I en helsikkens fart trakk jeg i snoren og løp ut døra samtidig, ellers ville han få tak i meg! Gjør ikke det nå lenger da... 3
fruBeist Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Da jeg var rundt 5 år kanskje, nekta jeg å skifte klær på stua om Tv`n sto på. Jeg trodde nemlig at folka inne i tv`n kunne se meg. Jeg kunne jo se de! 1
Wonders Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 trodde huldra og nøkken skulle ta meg når det ble mørkt i skogen
Gjest ThatWoodcut Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Bestemor fortalte meg en gang at hvis du holder en istapp og snakker inn i den kan Gud høre deg. Jeg har aldri vært særlig religiøs, men fra jeg var 4 til jeg ble 6 kunne man finne meg gjemt bort i hagen, mens jeg snakket med en istapp 6
Ana82 Skrevet 17. november 2010 #13 Skrevet 17. november 2010 Jeg trodde man måtte vente 30 minutter etter at man hadde spist med å bade..elles kunne man synke.. Trodde også at tyggis som ble svelget ble i magen for alltid:) 3
Gjest youlookslashy Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 trodde ærlig at the spicegirls skulle komme opp av doen hvis lyset ikke var på på badet mens jeg var på do... gjør ikke det enda. Og monster under senga. Tar fortsatt sats ca. 1meter fra, sånn just in case..
Tingo Skrevet 17. november 2010 #15 Skrevet 17. november 2010 trodde ærlig at the spicegirls skulle komme opp av doen Nei de dro vel igrunn andre veien. 3
madison rose Skrevet 17. november 2010 #16 Skrevet 17. november 2010 jeg kommer fra ei lita bygd, og husker at jeg trodde den var et annet land enn f.eks. nabobygda. egentlig ganske flau over det, hehe.
Chiyo Skrevet 17. november 2010 #17 Skrevet 17. november 2010 Husker at tidlig på 90-tallet trodde jeg at hvis en tråkket på strekene på et flis belagt gulv, ble en arrestert. Jeg trodde også at månen var et klistremerke på himmelen. 1
Sofie_22 Skrevet 17. november 2010 #18 Skrevet 17. november 2010 (endret) Jeg trodde at nyttårsaften het nyttårssaften , synes alltid det var litt merkelig husker jeg. Også visste jeg ikke at kylling var det samme som kjøttet, kylling. Endret 17. november 2010 av Sofie_22 2
Plutseliten Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg stod ofte på veien med hvite lommetørkler o.l og vinket iherdig til nordlyset. Hadde hørt at nordlyset kom og tok de som gjorde det.. Gjorde det gjentatte ganger da jeg trodde nordlyset ikke hadde tid til å hente meg, for det hendte jo aldri noe.. Endret 18. november 2010 av Plutseliten 3
hanne_ Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 Kommer ikke på noe spesielt morsomt akkurat nå, men må slenge meg på nyttårs-saften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå