Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å gi et maleri til foreldrene mine til jul. De har snakket lenge om å få malt et bilde av hunden deres. Finnes jo mange som driver med dette, men er litt rådvill på hvem jeg skal bestille i fra!

Har kikket på portrettene som www.rebekkahuseby.com har laget og liker veldig godt stilen på disse ( også prisene ).

Er det noen som har bestilt fra henne før? Alltid greit med litt referanser og erfaringer :)

Har også tenkt på å få malt et bilde av min nygifte søster og mannen å gi i julegave, men er litt usikker på det....

takker for svar og god jul :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørt om henne før nå, men tok en titt på bildene. Hun er flink,- og har lagt seg på et prisnivå som vanlige menneskers økonomi tåler. Tror ikke du behøver være redd for å bestille noe derfra.

Skrevet

Selv synes jeg ikke hun var flink, og det gjenspeiler seg jo i prisene hun tar. Hun har noen bra bilder, men portrettene er ikke av dem. Ansiktene er uten valører og personlighet. Enkelte av dem ser flate og amatørmessige ut. Tror nok ikke jeg ville hatt et portrett av henne på veggen. Men jeg har lik utdanning og flere års erfaring innen kunst og maling, så det er nok derfor jeg er så ufyselig kritisk. ;)

• Liker 1
Skrevet

Selv synes jeg ikke hun var flink, og det gjenspeiler seg jo i prisene hun tar. Hun har noen bra bilder, men portrettene er ikke av dem. Ansiktene er uten valører og personlighet. Enkelte av dem ser flate og amatørmessige ut. Tror nok ikke jeg ville hatt et portrett av henne på veggen. Men jeg har lik utdanning og flere års erfaring innen kunst og maling, så det er nok derfor jeg er så ufyselig kritisk. ;)

100% enig. :goodbye:

Skrevet

Synes maleriene hennes var knallbra jeg! Kunne gjerne bestilt fra henne hvis jeg skulle fått malt et portrett :jepp: Synes bildene var spennende og litt annerledes enn mange andre portretter jeg har sett! :)

Likte spesielt dette: http://www.rebekkahuseby.com/index.php?page=article&ImgVersion=large_large&mod_id=60&pid=&aid=11248 Vet ikke om det er et portrett men, tøft var det i alle fall :)

Skrevet

Synes maleriene hennes var knallbra jeg! Kunne gjerne bestilt fra henne hvis jeg skulle fått malt et portrett :jepp: Synes bildene var spennende og litt annerledes enn mange andre portretter jeg har sett! :)

Likte spesielt dette: http://www.rebekkahuseby.com/index.php?page=article&ImgVersion=large_large&mod_id=60&pid=&aid=11248 Vet ikke om det er et portrett men, tøft var det i alle fall :)

Portrettene finner du øverst under "portretter".

Det var noen av bildene jeg likte, men jeg likte ikke portrettene, rett og slett.

Skrevet

Eller du kan få en fotograf til å ta et nydelig bilde :0)

Skrevet

Jeg er veldig enig!

Portrettene var etter min mening fæle. Men enkelte av de andre bildene henns var fine, selv om de ikke er min stil stort sett. Dette synes jeg for eksempel var bra: http://www.rebekkahuseby.com/index.php?page=article&ImgVersion=large_large&mod_id=60&pid=&aid=13328

Og jeg må innrømme at jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg hadde fått malt et slik portrett i gave. Jeg hadde ikke ville hatt det på veggen, jeg har knapt foto av meg selv fremme, og et stort maleri blir helt feil. Og dermed hadde jeg vært i en vanskelig situasjon overfor giveren.

Men det er klart, hvis din søster og hennes mann ønsker seg et slikt bilde, ville det stilt seg annerledes.

Eller du kan få en fotograf til å ta et nydelig bilde :0)

Ja, det må da være bedre?

Dette er selvfølgelig smak og behag. Men jeg ville mye heller hatt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...