Gå til innhold

får ikke levert meldekort på nav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle levert meldekort i går, ikke det at jeg har dårlig tid, men trenger pengene på tirsdag. Leverer jeg ikke idag, blir det jo ikke penger før onsdag eller torsdag. Og nav funker ikke. Når jeg skal logge inn står det bare at siden er stengt mellom 23.00 og 07.00 og hvis den meldingen kommer utenom de tidene er det noe galt med siden.

Andre som har problemer med nav siden nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjenesten er utilgjengelig her også ja. Du får prøve igjen seinere.

Gjest Rosemor
Skrevet

Det har blitt problemer på grunn av vedlikeholdsarbeid, og det skal være oppe igjen etter kl 17 i dag. :)

Skrevet

Den var utilgjengelig forrige helg (og denne og ser jeg på fb). I grunn irriterende når man trenger pengene.

Skrevet

Det har blitt problemer på grunn av vedlikeholdsarbeid, og det skal være oppe igjen etter kl 17 i dag. :)

Sikker på det?

Så bra i såfall! Blir så stressa, er raka tom for hundemat og han må få leverpostei, brødskiver og ris til middag. :(

Gjest Rosemor
Skrevet

Den var utilgjengelig forrige helg (og denne og ser jeg på fb). I grunn irriterende når man trenger pengene.

Pengene blir ikke forsinket på grunn av problemene.

Så lenge meldekortet blir levert innen mandag kl 19, får brukeren utbetalingene til vanlig tid.

Skrevet

det står en driftsmelding på forsiden på nav.no

og der står det at tjenesten blir åpnet kl.18.00 i kveld, og hvis man sender inn før kl.1900 mandag så får man pengene som normalt.

Gjest Rosemor
Skrevet (endret)

Sikker på det?

Så bra i såfall! Blir så stressa, er raka tom for hundemat og han må få leverpostei, brødskiver og ris til middag. :(

Det står en driftsmelding på forsiden til navs sider:

http://www.nav.no/Forsiden/Driftsmelding/256671.cms

På grunn av systemvedlikehold har noen av selvbetjeningstjenestene på nav.no vært utilgjengelige siden fredag 5.11.2010 kl. 17:00

Det har blitt lenger nedetid enn opprinnelig planlagt, og vi beklager ulempene dette medfører. Tjenestene vil være tilgjengelige fra klokken 18:00

Følgende tjenester er utilgjengelige::

* Send elektronisk meldekort

* Registrering som arbeidssøker

* Søk etter kandidater og registrering av stillingsannonser for arbeidsgivere

Elektronisk meldekort vil fungere igjen fra klokken 18:00 i ettermiddag. Dersom du sender meldekortet innen klokken 19:00 mandag 8.11.10 vil du få utbetaling som normalt.

Jeg ser forresten at jeg sa feil.

Siden skal være oppe igjen etter kl 18, ikke 17 som jeg skrev først. :)

Endret av Rosemor
Skrevet

Pengene blir ikke forsinket på grunn av problemene.

Så lenge meldekortet blir levert innen mandag kl 19, får brukeren utbetalingene til vanlig tid.

Det er nå bare tull. Den meldingen har jeg fått to-tre ganger før, jeg har levert tidlig på mandags morning og har fått pengene en dag senere enn vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Det er nå bare tull. Den meldingen har jeg fått to-tre ganger før, jeg har levert tidlig på mandags morning og har fått pengene en dag senere enn vanlig.

Signerer! Jeg pleier å sende meldekort i løpet av lørdag, stort sett på formiddagen, og har noen ganger fått utbetalingene mandag ettermiddag, men stort sett tirsdag morgen. De gangene siden har vært nede så jeg ikke har fått sendt før søndag kveld eller mandag morgen har ikke pengene vært inne før tidligst tirsdag ettermiddag, men stort sett onsdag morgen.

Skrevet

Ja det er tull ja. Når jeg leverer meldekort på mandag morgen får jeg pengene på onsdag. Jeg får heller ikke levert meldekort nå får den samme beskjeden her. Gikk ikke i hele går og i dag og har prøvd flere ganger. Møkk for jeg har masse regninger som jeg ikke får betalt nå på den dagen jeg skal. Håper bare det er oppe å går etter klokka 18.00. Jeg er så drit lei av hele dette meldekortsystemet til nav. Skjønner ikke vitsen med meldekort når jeg ikke jobber ol. Jeg gikk på tidsbegrenset ufør til mars og ble overflyttet til aap i mars. Og det eneste jeg krysser er: nei på alle spørsmålene bortsett fra det siste jeg skriver ja. Skjønner ikke vitsen da siden jeg skriver det samme hver eneste gang. :sjenert:

Skrevet

Jeg får ikke til å sende meldekort nå heller. Gjør dere andre andre det?

Skrevet

Såg dette og ble påminnet. Fikk til å levere uten problem.

Skrevet

Jeg fikk det til nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...