Jordbæra Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Jeg har lyst til å lage en adventskalender til min kjære. Han er 21 år. Jeg vil ikke at det skal koste for meget både på grunn av dyr bursdags gave og dyr julegave. Noen tips på hva jeg kan ha som kalender gaver?
Plutseliten Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Åh, det er jo mange ting du kan gi.. Du kan lage hjemmelagde ting, små lapper med søte ord på, en frekk variant med noen overraskelser for ham (kondomeriet.no har mange kalendergaver), godteri, aktiviteter du arrangerer, hjemmelagde "klippekort" på massasje, sex, servert middag, bilvask etc, søte sjokolader, deodorant og andre småartikler som ikke koster mye... I den første luken kan du jo gi en sjokoladekalender Da får han jo begge deler. Det er bare fantasien som kan stoppe deg når det kommer til kalendergaver Søk litt rundt på google, du finner garantert mange tips der og.
lykkelig84 Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Jeg og kjæresten lagde julekalendere til hverandre ifjor, og han er like gammel som din kjære. Jeg ga han flaxlodd, egenlagde gavekort på filmkvelder og middag, boxere, tøfler, godteri og masse forskjellig. Det var veldig gøy! Vi skal lage til hverandre i år og.
Gjest SuperSiri Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Hei! Ifjor lagde jeg en koselig kalender til min kjære som da var 20; Jeg skrev nummer 1-24 på forskjellige post it lapper som jeg hang opp på veggen ved senga, og på baksiden av de stod det "24 grunner til at jeg elsker deg," + at han fikk en liten "ting" hver 5 dag, altså 1,5,10,15,20 og på julaften:) Ikke store tingene, men en sjokolade, en snusboks, et par sokker osv; er bare koselig å få noe:) Og han ble KJEMPEGLAD Hihi:)
Vimsekoppen Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Hei:) Jeg gjorde det samme som "SuperSiri" skriver ovenfor her, og det ble stor suksess:D
B.A. Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=510794
Independent_ Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg har også tenkt å lage en kalender til kjæresten min i år, som er ca. i samme aldersgruppe Det jeg har kjøpt inn til nå er: øl (men du kan jo gi ei flaske med noe annet alkoholholdig snafs), snus, undertøy til han og til meg (det til meg kommer med en ekstra overraskelse, hehe), sjokolade, masse potetgull, billetter til konsert, og på siste dagen biletter til weekendtur til Roma Han gav meg lignende kalender ifjor med andre gaver, mest smykker og ferieturer, så i år skal jeg gjøre det for han Endret 9. november 2010 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå