Gjest memy Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Bestevenninna mi vil være ca. 4mnd på vei i jula, skal jeg kjøpe noe relatert til det? Og isåfall hva? Bruker ca.500-1000 kr.
Gjest Bella_ Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Du skal kjøpe julegave til henne ikke til barnet.Jeg synes du skal kjøpe noe til henne og bare henne. 1
Wombat Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 En tommelfingerregel er vel å unngå gaver til barnet før det er født? En fin gave til en gravid er vel gode produkter som kremer o.l som hun kan bruke bare på seg selv og kose seg med
Gjest Bella_ Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Du vet jo aldri hva som kan skje i løpet av den tiden hun er gravid..Så vent med gaver til barnet har kommet til verden..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Du vet jo aldri hva som kan skje i løpet av den tiden hun er gravid..Så vent med gaver til barnet har kommet til verden.. Hadde tenkt å kjøpe noe til henne, ikke barnet. Men tenkte mer i retning av bøker, kremer o.l.
Gjest Bella_ Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Hadde tenkt å kjøpe noe til henne, ikke barnet. Men tenkte mer i retning av bøker, kremer o.l. Ja kremer sånn at hun kan pleie seg selv.En spa time,manikyr/pedikyr time eller noe i den dur.Sånn at hun kan bli litt bortskjemt:)Man tenker lite på seg selv når man er gravid eller har barn.Så å pleie seg selv vil gjøre både godt på henne og barnet:)
Purple Basil Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 En god krem eller bok hun liker høres veldig bra ut. Evt. hennes favorittserie eller film:)
helenaa Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Jeg ville vært litt forsiktig med kremer i tilfelle hun reagerer på lukter.
kaprifolen Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Til den prisklassen ville jeg kjøpt et gavekort på en form for spa-behandling! Ikke nødvendigvis på et spasted i tilfelle hun ikke er komfortabel med å sprade rundt i bikini i gravid tilstand, men et sted hvor hun kan få velge mellom fotbehandling, manikyr eller ansiktspleie i tilfelle hun får svangerskapskviser.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Av bestevenninna mi fikk jeg "Mor for første gang" av Gro Nylander. Dette var en gave jeg satte veldig pris på :rødme: Skulle jeg ha ønsket meg noe annet, ville det vært en god krem, f. eks. denne; http://mamamio.no/produkt.asp?p=26480&c=400&c2=0&c3=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå