Gå til innhold

Print på t-skjorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har hørt det finnes akt man kan printe ut motiver på og stryke på t-skjorter. Noen som vet hvor jeg får tak i det hen? Trenger jeg en spesiell type printer? Og noen som vet hvordan kvaliteten er?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ja. En velassortert bokhandel eller kontorrekvisitabutikk bør ha det. Jeg kjøpte slike for en stund siden, og det er veldig enkelt. Du får et "hardt" trykk som ligger utenpå skjorten, og det ser faktisk ganske bra ut. Fargene blir pene og alt. Du trenger ingen spesiell skriver. Litt avhengig av hvordan arkene fungerer så må du vurdere om du kanskje må speilvende bildene.

De jeg kjøpte varte ikke spesielt lenge. Etter en del vask var trykket begynt å bli litt stygt. Når man brettet t-skjorten finn kam sånne hvite streker der bretten hadde vært. Det er mulig det blir bedre om man vasker de litt forsiktig og henger dem opp eller tenker over det når man bretter dem sammen. Det skal sies at det trykket jeg hadde på min t-skjorte var ganske stort, nesten en hel A4-side, så jeg ser ikke bort fra at mindre trykk funker bedre...

Skrevet

Takk for svar! Skal stikke innom en bokhandel jeg! Trykkene mine blir nok ganske store og, men får prøve meg frem og se hvordan det går :) Takk igjen :)

Gjest strykebrett
Skrevet

De har det på Claes Ohlson i alle fall, jeg har kjøpt det der.

Skrevet

Å så praktisk :) Skal sjekke det ut når jeg får lønning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...