Auri Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 Heisann. Vi kjøpte en kommode fra Skeidar for noen måneder siden. Tok oss noen dager å sette sammen, men vi fikk det nå til. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Den ene skuffefronten nekter å sitte. Den detter ut, og vi kan ikke ha noe i den skuffen, siden bunn kollapser når den bare har støtte på tre sider... Dette er, mildt sagt, grusomt irriterende! Spørsmålet er, er det noen vits i å gå og klage? Jeg regner liksom med å få slengt i trynet at det må være vår feil som ikke har montert den riktig... Men jeg har prøvd absolutt ALT for å få den til å sitte nå, og det GÅR ikke. Neste steg er superlim... Arrgh. Dette er så frustrerende! For jeg aner liksom ikke om det er vår feil eller hva. Men enden på visa er jo at vi har en ubrukelig kommode uansett.
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Synes sånne skuffer som liksom skal sitte sammen uten noen form for liv svært sjelden funker jeg, så jeg pleier stort sett å bruke trelim med en gang for å få de til å sitte. Har ikke prøvd å klage på det da, så skal ikke si om det funker eller ikke.
toyses Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Klag! Det skader da ikke å prøve? Og hvis de sier at dere ikke har montert den riktig, så spør du på en pen måte om de kan hjelpe dere med det (i butikken)
Auri Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2010 Synes sånne skuffer som liksom skal sitte sammen uten noen form for liv svært sjelden funker jeg, så jeg pleier stort sett å bruke trelim med en gang for å få de til å sitte. Har ikke prøvd å klage på det da, så skal ikke si om det funker eller ikke. Den har en slags form for skruer som skal holde fronten til resten, men de funker ikke! Er ikke bare-bare å dra med seg kommoden tilbake dit heller (tredje etasje her, og ingen bil) men skal hvertfall ringe og snakke med de. For dette er håpløst!
Pauline Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Ta med skuffen i butikken! Viss du ikke får medhold der, ville jeg forsøkt trelim i tillegg til skruene! Lykke til!
Auri Skrevet 7. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2010 Jeg får ikke tatt ut skuffen, det er problemet. Det er den typen som blir skrudd fast i gjengene, om du skjønner. Vet ikke om jeg får skrudd den ut igjen uten store problemer. Pokker ta Ikea som ikke hadde noen i den størrelsen vi trengte, de er SÅ mye flinkere på ting som det her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå