Usikker Skrevet 11. oktober 2003 #1 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg synes dette er noe stort tull - hva har vel jeg med hvor stor formue eller inntekt naboen har - INGEN TING! Jeg gir blaffen i om Olsen har større tall i ligninga enn det Jensen har. Jeg blåser også i om Kjell Inge Røkke har 1 krone eller 100 mill i inntekt........ Synes dette er en uting......... noe som ikke burde vært lovlig en gang. Dette burde være en sak mellom skattebetaler og ligningskontor! Har aldri selv figurert på disse 20-på-topp-listene - heldigvis - og tror nok aldri jeg kommer dit heller............. hvis jeg ikke vinner stor-gevinsten i lotto da! Men en kompis opplevde en gang å komme på denne lista - og du verden hvor mange ekle opplevelser han hadde........ ekle, misunnelig kommentarer fra både venner og familie. "Du kan vel betale dette, du som har så mye penger!!!" Nei - jeg stemmer for at denne ordningen med offentliggjøring av skattelisten bør bli en saga blott - og det snarest!
manji Skrevet 11. oktober 2003 #2 Skrevet 11. oktober 2003 Denne tråden ligger allerede under "Aktuelle saker" her
Dina Skrevet 11. oktober 2003 #3 Skrevet 11. oktober 2003 Usikker skrev: Synes dette er en uting......... noe som ikke burde vært lovlig en gang. Dette burde være en sak mellom skattebetaler og ligningskontor! Så enig med deg! Dette er tull og tøys!
monja Skrevet 11. oktober 2003 #4 Skrevet 11. oktober 2003 Det er jo bare gøy jo. Og dessuten kan man jo bare ta en titt i listene på ligningskontoret om de forsvinner fra internett?!? Men hvem gidder det da
Usikker Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2003 Det er jo bare gøy jo. Jammen - hva er gøy med dette da :klø: INGEN TING - som sagt tidligere, blir bare misunnelse, baksnakking og dumme saker ut av ei slik offentliggjøring! ******* Også beklager jeg at jeg ikke oppdaget den tråden på "aktuelle saker".......... kanskje jeg burde gå å legge meg nå :oops:
monja Skrevet 11. oktober 2003 #6 Skrevet 11. oktober 2003 Vel, nå har ikke jeg for vane å "sjekke" andre enn mannen min, meg selv og foreldrene våre. Men det er jo ikke mulig å regne seg fram til reell brutto inntekt av tallene der da. Man vet jo ikke hvor mye fradrag hver enkelt har.......
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #7 Skrevet 11. oktober 2003 Helt vannvittig, hva i all verden kan underholdningsverdien være for dette, en privatsak etter min mening... :cry:
Såpebobla Skrevet 12. oktober 2003 #8 Skrevet 12. oktober 2003 Syns faktisk det er å snoke i privatliget til folk. Syns det er helt unødvendig og vi burde holde oss for gode her i landet til å sitte å snike i naboens inntekt og formue. Håper at dette blir det slutt på så fort som mulig, noen må ta til vettet her.... :evil: :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå