AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #1 Skrevet 7. november 2010 jeg har mørk brunt hår, og lurer på hva jeg skal si til frisøren for å få sånn farge på håret. http://nettenestea.com/?p=14270 det er den fargen der hun har i clips.
gucci_girl Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 Printe ut bilde og ta med for å vise frisøren og spørre om det er mulig at du kan få slik farge på håret?
Gjest Bella_ Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 skal nok mye til før du får den fargen
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 skal nok mye til før du får den fargen jaha.. litt farging og striping.
Gjest Bella_ Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 (endret) jaha.. litt farging og striping. Du får da ikke dette ressultatet.Kommer helt ann på hva slags hårfarge man har fra før av.Har du mørkebrun vil du sannsynligvis ende opp med oransje skjær uanesett hva du gjør.Bleker du det for mye vil det bli for gult osv.Noe helt annet om du har lysebrunt hår også tar striper da ender du vel opp som henne.Sier ikke det er ummulig,men du får ikke slikt hår etter et frisør besøk. Endret 7. november 2010 av Bella_
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Du får da ikke dette ressultatet.Kommer helt ann på hva slags hårfarge man har fra før av.Har du mørkebrun vil du sannsynligvis ende opp med oransje skjær uanesett hva du gjør.Bleker du det for mye vil det bli for gult osv.Noe helt annet om du har lysebrunt hår også tar striper da ender du vel opp som henne.Sier ikke det er ummulig,men du får ikke slikt hår etter et frisør besøk. Jeg har bleket og farget håret titalls ganger, og hos frisør får jeg alltid det jeg vil ha (og ikke mer skjær enn hva en sølv eller lillasjampo ikke klarer å få vekk). Det kan ta 5t i frisørstolen ja, men det er godt mulig på ett besøk om man har sterkt hår. Men extensionene ts linker til er jo ganske mørke uansett.
Gjest Bella_ Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Jeg har bleket og farget håret titalls ganger, og hos frisør får jeg alltid det jeg vil ha (og ikke mer skjær enn hva en sølv eller lillasjampo ikke klarer å få vekk). Det kan ta 5t i frisørstolen ja, men det er godt mulig på ett besøk om man har sterkt hår. Men extensionene ts linker til er jo ganske mørke uansett. Kommer nok ann på hva slags hårtype man har og hva håret tåler.Som regel så vil mye sliting på håret ødelegge det.Mørkt hår har mye rødskjær i seg.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 jeg er blond i utgangspunktet, men farget det brunt i det siste... har gått fra brunt til blond før, så vet at det er en prosess... men vil jo liksom ikke bli blond nå, men mer sånn som på bilde. men det må jo være mulig å få sånt hår? forstår ikke hvorfor det skulle være umulig slik noen sier?! hilsen ts
Auri Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Bella_ det er overhodet ikke en gitt regel at mørkt hår har mye rødskjær i seg. Og finner du en dyktig frisør (mao ikke den gjennomsnittlige Nikta eller Tango) og er villig til å bruke noen timer og en del penger, så er det absolutt mulig. TS: Ta med deg bilde til frisøren. Adam og Eva eller tilsvarende. Det er mulig, absolutt.
Frua Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Jeg tror heller ikke det er umulig å få til dette men vær nøye med valg av frisør! Gå til salonger der de tar seg god tid og ikke har 4 andre kunder i mens du sitter med stripene i og en daglig leder som peser frisøren din og lurer på om hun snart kan være ferdig. Tango frisøren her i byen er skrekkeksempelet.
Wonders Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 print ut bilder i farge av disse, og leber til frisør. Utgangsfargen din har oxo noe å si. 1
Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Ja det er mulig,men det skal mye til.En bra frisør som vet hva han/hun gjør kan få det til.Da blir det mye bleking og striping noe som sliter på de fleste sitt hår.Å få mørkt hår lyst er en prosess med mye striping og bleking.Husk da å bruke kurer som pleier håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå