Gå til innhold

Piercingsmykke (labrett) jeg ikke får "låst"

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Er det andre her som opplever det samme når det kommer til piercingsmykker, at dere ikke får "låst" dem? Med låst mener jeg at dere får skrudd kulen så godt på labrettstangen at den sitter helt fast, og ikke løsner på egen hånd heller.

Jeg får fint låst smykket jeg har på 10 mm, men ikke de to smykkene jeg har på 6 mm. Så det korte smykket må jeg stramme flere ganger om dagen, veldig irriterende... så da lurer jeg på om det bare er jeg som er uheldig med smykkene, eller om flere opplever det samme? Må legge til at smykket ikke er for kort, så det er ikke det som er saken...

*takknemlig for svar*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er trikset å være kjempesta... Tørker ut innsida av leppa og plata på labreten med papir først (monroe-piercing), holder en finger bak plata og presser mot kula samtidig som jeg vrir og vrir og vrir og vrir og vrir og vrir... Til slutt setter den seg dønn fast og blir der!

Skrevet

*hihi* Er sta jeg og... så sta at jeg endte opp med DEN hovne leppa (monroe piercing her og) og måtte gi meg sist jeg prøvde...

Bra at du fikk det til da, da er det mulig... :jepp:

Skrevet

Om du har et dårlig kvalitet smykke, så er det heller ingen slik "lås", btw.

Skrevet

Begge smykkene er kjøpt på samme studio som smykket på 10mm ble satt opprinnelig, så skulle egentlig tro at de ikke er av dårlig kvalitet.. men vet jo ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...