AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Har snart eksamen i psykologi og gruer meg veldig. Føler pensum er så stort. Det er snakk om en essaydel og en flervalgsspørsmåls-del, og det står at begge deler må være bestått for å unngå stryk. I essaydelen skal man skrive 3 ulike oppgaver innenfor 3 ulike tema. Jeg lurer på om de mener at man da MÅ kunne disse tre oppgavene for å stå, eller holder det om man feks svarer på 1 essaydel.
pseudologos Skrevet 7. november 2010 #2 Skrevet 7. november 2010 min erfaring er at de regner ut karakter for hver av essayene, og så tar gjennomsnittet av det. altså må man stå på minst to av tre essayspørsmål. men jeg vet også at noen krever at man har bestått på alle tre... det er litt forskjellig fra fag til fag
Gjest epletre. Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Dersom det er PSYK102 ved UiB: http://www.uib.no/emne/PSYK102#emnebeskrivelse Slik jeg forstår det må du skrive tre av seks essay-oppgaver, samt besvare 90 flervalgsspørsmål. Du må klare å besvare alle essayoppgavene. Min oppfatning er at man klarer ikke å skrive like gode og fyldige svar på alle tre. Svar så godt du kan på oppgavene, men hvis det er en du kan mye om, så kan du skrive den litt lenge/bedre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå