Gjest Thefainter Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Hvorfor er det som mange jenter/damer som er "borte" på msn og ligende programmer? Enten så er dere foran dataen og kan da være online, eller så er dere ikke foran dataen og da kan man logge seg av. Akkurat nå så er alle komisene mine online (fordi de er foran dataen og kan svare), mens ALLE jentene er "borte". Hva er poenget med dette? Er det virkelig såååå vanskelig å logge seg av? :klø:
Plutseliten Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Bruker virkelig mange enda MSN? Kan ikke huske sist jeg var der inne... Føler alle sluttet å "henge" der..
Gjest Raindrops Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Jeg har aldri sett noen grunn til å logge meg av når det er bare jeg som bruker pc'n og den står på mitt (låste) rom. På min liste er det forresten godt og blandet når det kommer til hvem som står som "borte".
Gjest Rosemor Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg vet ikke helt hvordan msn fungerer, men de kan vel ikke ha samtaler gående når de er avlogget? Kanskje de setter at de er borte, fordi de vil snakke med noen i fred, uten å bli kontaktet av andre som ser at de er tilgjengelige? Endret 6. november 2010 av Rosemor
Meridian Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Hvorfor er det som mange jenter/damer som er "borte" på msn og ligende programmer? Enten så er dere foran dataen og kan da være online, eller så er dere ikke foran dataen og da kan man logge seg av. Akkurat nå så er alle komisene mine online (fordi de er foran dataen og kan svare), mens ALLE jentene er "borte". Hva er poenget med dette? Er det virkelig såååå vanskelig å logge seg av? :klø: Jentene liker vel å være tilgjengelig
Gjest Thefainter Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Jentene liker vel å være tilgjengelig Men de er jo ikke "tilgjenelige" når de er borte Og skal man bare snakke med en så kan man sette seg som "opptatt", Og gidder man ikke å logge seg av så går det fortsatt an å sette seg som "avlogget" uten å være det Plutseliten: jeg mener altså IM-programmer. Ikke nettstedet msn
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Og gidder man ikke å logge seg av så går det fortsatt an å sette seg som "avlogget" uten å være det Eller man kan bruke innstillingen som gjør at man automatisk settes som borte hvis man er inaktiv så og så lenge. Jeg skjønner ikke hvorfor dette er noe å henge seg opp i. Er det virkelig så fantastisk nøye for deg om jentene setter seg som borte eller avlogget? Alt folk tenker på.... 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Hvorfor er det som mange jenter/damer som er "borte" på msn og ligende programmer? Enten så er dere foran dataen og kan da være online, eller så er dere ikke foran dataen og da kan man logge seg av. Akkurat nå så er alle komisene mine online (fordi de er foran dataen og kan svare), mens ALLE jentene er "borte". Hva er poenget med dette? Er det virkelig såååå vanskelig å logge seg av? :klø: Hæ? Maskinen min står på 24/7, og da blir jeg borte når jeg ikke sitter foran den. Kan ikke fatte at det plager deg :klø: 2
Gjest Sommertid Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Pcen min er alltid på og de nettsidene jeg bruker mye er alltid oppe. Så selv om jeg ikke sitter på facebook hele tiden er vinduet alltid oppe, det samme med KG. Folk må tro at jeg sitter her døgnet rundt, men har det bare alltid oppe. Synes det er det mest praktiske da jeg bare kan klikke meg inn på sidene uten å styre med innlogging. Ikke er jeg flink å huske passordene mine heller så da er det vertfall greit 2
¤flicka¤ Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Eller man kan bruke innstillingen som gjør at man automatisk settes som borte hvis man er inaktiv så og så lenge. Ja, denne funksjonen bruker jeg, og mange av mine venner (både kvinner og menn, for øvrig). Trodde det var helt vanlig, og der har aldri falt meg inn at noen skulle henge seg opp i det. Jeg husker f.eks. ikke alltid å logge meg ut fra msn på jobben så da kan jeg bli stående som "borte" helt til neste dag. Så det er iallefall ikke for å være tilgjengelig
Gjest Nedfall Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 Hæ? Maskinen min står på 24/7, og da blir jeg borte når jeg ikke sitter foran den. Kan ikke fatte at det plager deg :klø: ...ikke plager det virusmakerne heller (eller nærmere bestemt de som sprer trojanere). Det beste de vet er maskiner som alltid er på, så de kan bruke den som en zombie, for å utføre DDoS angrep på en tredjepart. "Given a choice between dancing pigs and security, users will pick dancing pigs every time." - Edward Felten and Gary McGraw
Cata Skrevet 7. november 2010 #12 Skrevet 7. november 2010 Hæ? Maskinen min står på 24/7, og da blir jeg borte når jeg ikke sitter foran den. Kan ikke fatte at det plager deg :klø: Enig i den, bortsett fra at jeg som oftest slår av maskinen om natta. Har gjerne Adium oppe og da kopler den seg til msn også, men folk trenger da ikke kontakte meg for det om jeg står pålogget og borte?
Gjesten Skrevet 7. november 2010 #13 Skrevet 7. november 2010 Har faktisk irritert meg litt over det samme Jeg stiller inn på "vis som frakoblet" hvis jeg ikke vil være tilgjengelig. Bruker "opptatt" av og til, men aldri "borte". Ser ikke poenget :klø:
Cata Skrevet 7. november 2010 #14 Skrevet 7. november 2010 Har faktisk irritert meg litt over det samme Jeg stiller inn på "vis som frakoblet" hvis jeg ikke vil være tilgjengelig. Bruker "opptatt" av og til, men aldri "borte". Ser ikke poenget :klø: Poenget med "borte" er vel at man er borte fra PC'n? :klø: 1
sebra Skrevet 7. november 2010 #15 Skrevet 7. november 2010 Jeg har som borte på msn selv om jeg sitter ved pcn, det er fordi jeg ikke er like keen på å snakke med alle hele tiden, har hatt mail adressen i maaange år,så det hender det er folk jeg har sletta som ikke har sletta meg tydeligvis som snakker til meg, men de jeg snakker med mye vet at jeg er her selv om jeg står som borte.
Gjesten Skrevet 7. november 2010 #16 Skrevet 7. november 2010 Poenget med "borte" er vel at man er borte fra PC'n? :klø: Ja, men hvorfor kan du ikke da sette "vis som frakoblet"?
Gjesten Skrevet 7. november 2010 #17 Skrevet 7. november 2010 Jeg har som borte på msn selv om jeg sitter ved pcn, det er fordi jeg ikke er like keen på å snakke med alle hele tiden, har hatt mail adressen i maaange år,så det hender det er folk jeg har sletta som ikke har sletta meg tydeligvis som snakker til meg, men de jeg snakker med mye vet at jeg er her selv om jeg står som borte. Når du sletter må du blokkere i samme slengen
Gjest Airi Skrevet 7. november 2010 #18 Skrevet 7. november 2010 Jeg sto alltid som borte sånn at jeg kunne velge bort samtaler jeg ikke orka. Hadde masse kompiser som skulle mase om alt mulig, og det var ikke alltid jeg gadd å svare, rett og slett. Fant fort ut at MSN var noe jeg ikke gadd også da, det skal sies.
RedFox81 Skrevet 7. november 2010 #19 Skrevet 7. november 2010 Msn viser jo automatisk "borte" hvis man er borte fra sin PC i over 20 minutter. Jeg kan heller ikke skjønne at det skulle irritere noen? Jeg tror ikke det er en option på msn "vis som frakoblet hvis man er borte fra pc"?
sebra Skrevet 7. november 2010 #20 Skrevet 7. november 2010 Når du sletter må du blokkere i samme slengen Ja hehe har merka at det er lurt. Skal begynne å gjøre det, ikke det at jeg har så mange kontakter nå lenger da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå