AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Ble inspirert av tråden -Tør du? Si hva du mener under fullt nick- I denne tråden skal du fortelle om deg selv, med fullt nick Så kan vi lettere danne oss et bilde av hverandre
Gjest Blondie65 Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Ble inspirert av tråden -Tør du? Si hva du mener under fullt nick- I denne tråden skal du fortelle om deg selv, med fullt nick Så kan vi lettere danne oss et bilde av hverandre Da starter vi med deg. Etter at du har - under fullt nick - fortalt om deg selv kan du forvente svar fra andre.
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Jeg er meg - og trenger vel ingen nærmere presentasjon? Man er da c-kjendis, må vite
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Da starter vi med deg. Etter at du har - under fullt nick - fortalt om deg selv kan du forvente svar fra andre. Hva med denne varianten. Alle beskriver seg selv med 4-5 stikker med anonym bruker også skal de andre gjette hvilken bruker dette er. Jeg skriver alltid som anonym bruker så ingen ville klart å kjenne igjen meg.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Jeg er meg - og trenger vel ingen nærmere presentasjon? Man er da c-kjendis, må vite Fast inventar. C-kjendis er nesten bra nok ... (gud så vittig jeg er i kveld)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Hva med denne varianten. Alle beskriver seg selv med 4-5 stikker med anonym bruker også skal de andre gjette hvilken bruker dette er. Jeg skriver alltid som anonym bruker så ingen ville klart å kjenne igjen meg. Kan begynne jeg :gjeiper: -Brukernavnet mitt begynner på R -Jeg er jente, 19 år gammel -Er gravid -Har vært sammen med kjæresten min i 3 år -Er mest aktiv i ordleker -Jeg har ikke profilbilde Hvem er jeg?
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 Hva med denne varianten. Alle beskriver seg selv med 4-5 stikker med anonym bruker også skal de andre gjette hvilken bruker dette er. Jeg skriver alltid som anonym bruker så ingen ville klart å kjenne igjen meg. Det var jo faktisk et morsomt forslag!
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Kan begynne jeg :gjeiper: -Brukernavnet mitt begynner på R -Jeg er jente, 19 år gammel -Er gravid -Har vært sammen med kjæresten min i 3 år -Er mest aktiv i ordleker -Jeg har ikke profilbilde Hvem er jeg? Å gosj. Leste et innlegg av deg.....tror du heter Redstar?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Å gosj. Leste et innlegg av deg.....tror du heter Redstar? Nope
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #11 Skrevet 6. november 2010 Nope Shoot! Trodde jeg tok den gitt...da har jeg ikke peiling.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #12 Skrevet 6. november 2010 Kan begynne jeg :gjeiper: -Brukernavnet mitt begynner på R -Jeg er jente, 19 år gammel -Er gravid -Har vært sammen med kjæresten min i 3 år -Er mest aktiv i ordleker -Jeg har ikke profilbilde Hvem er jeg? RoseBedd heter du. Jeg kjente deg dessverre ikke igjen, men gjorde research basert på informasjonen du oppga her
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 Mann på 60+ Fra Trøgstad Illeluktende Med nebbtenner Umbraconøkkelholdning Hentesveis Ølvom Men på KG kan jeg være puppepuledamemedstrømperunderkåpen.... Hvem er jeg?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #14 Skrevet 6. november 2010 Jegogjeog :D Men tror jeg er lett å gjette da:( Er 20 år Har en sau som profilbide Har hatt SF siden jeg var 12 år Mest aktiv i ordleker
Gjest Blondie65 Skrevet 6. november 2010 #15 Skrevet 6. november 2010 (endret) Mann på 60+ Fra Trøgstad Illeluktende Med nebbtenner Umbraconøkkelholdning Hentesveis Ølvom Men på KG kan jeg være puppepuledamemedstrømperunderkåpen.... Hvem er jeg? Jeg vet men jeg vil ikke si det tralalala Endret 6. november 2010 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #16 Skrevet 6. november 2010 Shoot! Trodde jeg tok den gitt...da har jeg ikke peiling. Hmm, okey. Flere hint da: -Har rødt hår -Er ganske aktiv i mat & drikke og kjæledyr -Er "sosial" -Ble medlem 14 mai Nå da?
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #17 Skrevet 6. november 2010 Mann på 60+ Fra Trøgstad Illeluktende Med nebbtenner Umbraconøkkelholdning Hentesveis Ølvom Men på KG kan jeg være puppepuledamemedstrømperunderkåpen.... Hvem er jeg? KateW.....den var for lett!
SusanneGullet Skrevet 6. november 2010 #18 Skrevet 6. november 2010 RoseBedd heter du. Jeg kjente deg dessverre ikke igjen, men gjorde research basert på informasjonen du oppga her Søren ass :gjeiper:
Gjest wild bird Skrevet 6. november 2010 #19 Skrevet 6. november 2010 Hmm, okey. Flere hint da: -Har rødt hår -Er ganske aktiv i mat & drikke og kjæledyr -Er "sosial" -Ble medlem 14 mai Nå da? Aner ikke....kaster kortene. Ferdes lite i de underfora som du gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå