Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leste en plass på nettet at for å få fine og tette øyebryn kunne man kjøpe "øyenskygge lignende" som man kan ha på øyenbrynene, for at de skal bli fine og tette.

litt usikker på om det var øyenskygge man skulle bruke eller hva det var.. for det stod det ikke..

jeg kunne tenke meg dette, men er usikker på hva jeg skal kjøpe/ spørre om..

er det noen som kan hjelpe meg?

jeg regner med at det er flere her som har fine og tette øyenbryn som kan hjelpe meg:)

tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er jo omtrent det samme som øyenskygge, bare for brynene. Går fint ann å bruke en mørkebrun øyenskygge også. Får kjøpt det på H&M, Cubus osv. Funker mye bedre enn øyenbrynspenn!

Endret av Frk. Strøken
Skrevet (endret)

Jeg har denne, og liker den godt! Består av en voks og en "øyenskygge" til å ha på brynene. Voksen er perfekt for meg, men pudderet har litt feil farge. Det kommer jo an på dine farger!

Edit: lenken fungerte ikke: http://allcosmeticswholesale.com/bebrzili.html

Endret av Malibulita
Skrevet

takker for svar :) man får vel tak i noe sånt på vita kanskje?

de skjønner vel kanskje hva jeg mener hvis jeg sier at jeg skal ha "øyenskygge" på brynene, eller heter det noe annet lurt? :)

litt blank på akkurat det der.. :P

Skrevet

Jeg har denne synes den er genial følger med slike "greier" så øyenbrynen blir veldig like :)

Skrevet

takker for svar :) man får vel tak i noe sånt på vita kanskje?

de skjønner vel kanskje hva jeg mener hvis jeg sier at jeg skal ha "øyenskygge" på brynene, eller heter det noe annet lurt? :)

litt blank på akkurat det der.. :P

De har det på Vita også. Du kan bare spørre om øyenbrynsskygge, så skjønner de det. :)

Skrevet

Jeg kan anbefale Make Up Store sin Eyebrow Trio (tror det er det den heter). Fine og veldig anvendelige farger, som er superenkle å ta på. Hvis du i tillegg har lyse øyenbryn er det ofte fint å farge dem også. Farging i kombinasjon med MUS-skyggen gjør ihvertfall mine lyse, tre hår i bredden-øyenbryn bortimot perfekte, om jeg må få si det selv :fnise:

Skrevet

tusen takk for alle svar :)

Skrevet

Jeg bruker også MUS sin. Den mellomste fargen til vanlig, den mørke til kvelden (må være litt mer presis med den), og den lyse hvis jeg feks har veldig dominerende sminke andre steder (øyne/lepper), eller hvis jeg ikke har til til å legge sminken presis på morgenen. Jeg bruker de også over flytende eyeliner for å få lineren til å sitte bedre og ikke smitte av. Deilig med noen skygger som ikke har noe som helst spor av glitter eller skimmer i seg, det ville dessuten sett fryktelig rart ut på øyenbrynene.

Skrevet

Smashbox har en vedig god skygge til brynene :)Husker ikke helt hva mer den het, men den finnes på Coverbrands

Skrevet

Jeg bruker Sigma E65 (skrå liten stiv kost)og MAC charcoal brown som er en helt vanelig øyeskygge (gråbrun matt farge uten noe rødt i seg) Dette gir et mykt og naturlig resultat og fargen er perfekt for en bleik blondine som jeg er :) Du kan selvsagt finne tilsvarende produkter på Vita og liknende. Du kan fukte kosten om du trenger kraftigere farge.

Skrevet

Eg bruker en eyebrow shadow. Helt enkel med to forskjellige farger. Tror eg kjøpte den på H&M eller cubus for en billig penge. Er mye bedre enn øyebrynspenn, etter min mening ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...