lilletuss87 Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 jeg leste en plass på nettet at for å få fine og tette øyebryn kunne man kjøpe "øyenskygge lignende" som man kan ha på øyenbrynene, for at de skal bli fine og tette. litt usikker på om det var øyenskygge man skulle bruke eller hva det var.. for det stod det ikke.. jeg kunne tenke meg dette, men er usikker på hva jeg skal kjøpe/ spørre om.. er det noen som kan hjelpe meg? jeg regner med at det er flere her som har fine og tette øyenbryn som kan hjelpe meg:) tusen takk
Frk. Strøken Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 (endret) Det er jo omtrent det samme som øyenskygge, bare for brynene. Går fint ann å bruke en mørkebrun øyenskygge også. Får kjøpt det på H&M, Cubus osv. Funker mye bedre enn øyenbrynspenn! Endret 6. november 2010 av Frk. Strøken
Malibulita Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg har denne, og liker den godt! Består av en voks og en "øyenskygge" til å ha på brynene. Voksen er perfekt for meg, men pudderet har litt feil farge. Det kommer jo an på dine farger! Edit: lenken fungerte ikke: http://allcosmeticswholesale.com/bebrzili.html Endret 6. november 2010 av Malibulita
lilletuss87 Skrevet 6. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2010 takker for svar man får vel tak i noe sånt på vita kanskje? de skjønner vel kanskje hva jeg mener hvis jeg sier at jeg skal ha "øyenskygge" på brynene, eller heter det noe annet lurt? litt blank på akkurat det der..
SusanneGullet Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Jeg har denne synes den er genial følger med slike "greier" så øyenbrynen blir veldig like
Frk. Strøken Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 takker for svar man får vel tak i noe sånt på vita kanskje? de skjønner vel kanskje hva jeg mener hvis jeg sier at jeg skal ha "øyenskygge" på brynene, eller heter det noe annet lurt? litt blank på akkurat det der.. De har det på Vita også. Du kan bare spørre om øyenbrynsskygge, så skjønner de det.
Thorn Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Jeg kan anbefale Make Up Store sin Eyebrow Trio (tror det er det den heter). Fine og veldig anvendelige farger, som er superenkle å ta på. Hvis du i tillegg har lyse øyenbryn er det ofte fint å farge dem også. Farging i kombinasjon med MUS-skyggen gjør ihvertfall mine lyse, tre hår i bredden-øyenbryn bortimot perfekte, om jeg må få si det selv
Gjest Jay Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Jeg bruker også MUS sin. Den mellomste fargen til vanlig, den mørke til kvelden (må være litt mer presis med den), og den lyse hvis jeg feks har veldig dominerende sminke andre steder (øyne/lepper), eller hvis jeg ikke har til til å legge sminken presis på morgenen. Jeg bruker de også over flytende eyeliner for å få lineren til å sitte bedre og ikke smitte av. Deilig med noen skygger som ikke har noe som helst spor av glitter eller skimmer i seg, det ville dessuten sett fryktelig rart ut på øyenbrynene.
-Serena- Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Smashbox har en vedig god skygge til brynene :)Husker ikke helt hva mer den het, men den finnes på Coverbrands
Gjest Applecore Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 http://www.everydayminerals.com/store/color/eyes/brows.html
Frua Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Jeg bruker Sigma E65 (skrå liten stiv kost)og MAC charcoal brown som er en helt vanelig øyeskygge (gråbrun matt farge uten noe rødt i seg) Dette gir et mykt og naturlig resultat og fargen er perfekt for en bleik blondine som jeg er Du kan selvsagt finne tilsvarende produkter på Vita og liknende. Du kan fukte kosten om du trenger kraftigere farge.
Drhansen Skrevet 9. november 2010 #13 Skrevet 9. november 2010 Eg bruker en eyebrow shadow. Helt enkel med to forskjellige farger. Tror eg kjøpte den på H&M eller cubus for en billig penge. Er mye bedre enn øyebrynspenn, etter min mening ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå