Gå til innhold

Halloween brus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt Halloween brusen til Grans? Kjøpte en flaske på Rema idag - ikke no' særlig til smak, men gøyal farge :ler:

Skrevet

jeg så en Halloween bok på Prix, men noe brus har jeg ikke sett. Synes Halloween er gøy, men skal ikke ha selskap i år.

Skrevet

Hvilken farge har denne brusen da?

Og hvilke retter lager dere i stand når dere har halloween selskap?

Kanskje jeg burde gjort dette for ungene? De hadde vel fått bøttesjokk. Jeg er egentlig litt i mot hele halloween; synes det er så ultra-amerikansk. Men skjønner at ungene synes det er knallgøy, selvfølgelig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte den brusen i fjor, og kan ikke si den falt helt i smak nei. Brusen var lilla på farge.

Skrevet

Såklart, måtte jo smake. Helt ok.

Skrevet

Men HVA smaker den? Lurte litt på å kjøpe inn Halloween-brus som blandevann til bursdagsfesten min i slutten av oktober, men er usikker på hva den egner seg til å blande med. Synes det var så ustyrtelig festlig at den lyser i mørket!

Skrevet

Eh, selve BRUSEN lyser vel ikke i mørket...? :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Eh' date=' selve BRUSEN lyser vel ikke i mørket...? :o[/quote']

Tror ikke det nei, er vel bare etiketten som lyser.

Skrevet

Ja det var det jeg trodde, men begynte sannelig å lure, gitt... :lol:

Skrevet

Nå lurte jeg og gitt.... :o

Og hva den smaker? Eh, tja....jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg - billig parfyme kanskje?!?

Skrevet

Æsj, mener dere at det kun er etiketten som lyser? Nå ble jeg skuffa... :grine:

Skrevet

Synes den er god, jeg.......

Skrevet

Halloween er vel veldig amerikansk ja, men er det ikke litt gøy å gjøre no koz sammen med barna en mørk høstkveld??? Og dessuten, så er vel Halloween en europeisk trad. egentlig, kommer vel fra Irland??

Skrevet

Den brusen er god.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fra Grans sine hjemmesider:

Halloweenbrusen er den første med en etikett som lyser i mørket!

Halloween brusen er spesiell på mange måter. Det er første gang (så vidt vi vet) en brus med selvlysende etikett. Det karakteristiske gresskaret som symboliserer Halloween (allhelgensdag) er en artig og spennende effekt for små og store skøyerunger. Drikken ser nokså skremmende ut med sin sjokklilla kolør, men vi kan forsikre alle om at den er helt ufarlig.

Brusen selges på Rema 1000 i vanlige 0,5 liters flasker og koster 5,- kr. + pant. Det er med andre ord mye moro for pengene!

Halloween skal forøvrig feires mellom 31. oktober og natt til 1. november. Da kan man risikere og bli oppsøkt av små spøkelser som vil forlange noe godt. Da er det viktig å levere varene (gjerne brus, godteri eller frukt) hvis ikke kan du risikere at disse rakkerungene vil utføre "knep".

Skrevet

Har smak den i dag, og måtte kjøpe en flaske til. Nam!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Kjøpte Halloween-brusen på Rema i helgen og jeg likte den! Smaker litt sånn frukt-champagne-aktig. Søt og god. Og lilla! :D

Skrevet

Personlig syns jeg den smakte julebrus med en haug ekstra e-stoffer! :-?

Dessuten så det ut som gift på flaske :o

Skrevet

Dessuten så det ut som gift på flaske :o

Passer jo bra det da. Det var kanskje meningen.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...