AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Hallo jeg er en jente på 15 år. Mamma skulle kjøpe vaseline intensentiv care day cream, men i stede kom hun hjem med vaseline intensentiv care Daily age defence!!! Kan huden min ta skade av dette? Det står jo at den er spesielt utviklet for nordiske forhold og gir masse fuktighet, noe som jeg trenger. håper noen kan hjelpe. takk
SusanneGullet Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Det er smart og begynne med rynkekrem tidlig, så det er ikke noe fare for det
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Takk for svar. Men på denne siden, så står det at yngre jenter kan ta skade av rynkekrem? Eller jeg vet ikke helt om Vaseline intensentiv care Daily age defence er rynkekrem, men det står at den til å sinke aldringsprossessen i hvert fall. Har ikke så mye erfaring, så det hadde vært fint med hjelp:)
SusanneGullet Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Tror kanskje ikke Vaseline intensentiv care er så mye og satse på, (kan ta feil) men de dyre merkene er iverfall ikke farlig og kan brukes selv om du er ung.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Tidlig vil heller si 20+ år. 15 år blir nok litt for ungt ja, selv om vaseline intensive care nok ikke har så dyptvirkende ingredienser som profesjonell hudpleie. Å bruke den opp går nok helt fint.
Brooke Penelope Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 (endret) Det beste er jo selvfølgelig å bytte den. Som noen her sier så er ikke vaseline intensive care den kremen med mest aktive ingredienser, så det er nok ikke skadelig å bruke den. Men det beste for huden din er jo at den får det den trenger. Anti-rynke kremer har stort sett andre ingredienser og legger vekt på andre ting enn det en hud på 15 år trenger. Derfor vil ikke dette være den beste kremen for deg. Det er store sjanser for at den heller ikke gir deg nok av den fuktigheten som du trenger, så jeg ville absolutt byttet den om du har mulighet for det. Spesielt nå som den tørre vinterluften kommer. Det blir litt som å kaste penger ut av vinduet, med tanke på at den moren din kjøpte sikkert er mye dyrere enn den du egentlig skal ha, og at om du bruker (jevnlig) en anti-rynke krem i en så ung alder vil ikke huden din reagere på anti-rynkekremer like godt når den tid kommer at du trenger kremer som forebygger mer. Derfor er det alltid lurt å trappe opp forsiktig etterhvert som man trenger mer aktive ingredienser for å hele tiden gi huden det som er optimalt for den. Men om du allerede har åpnet den og har begynt å bruke den, tror jeg ikke det er noe skadelig om dette er et engangstilfelle. Men ikke fortsett å kjøpe antirynke-krem da Endret 6. november 2010 av Brooke Penelope
Avalon Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Hudpleiere jeg har vært hos har sagt at man ikke skal begynne med rynkekrem før man er 25år. Ta med deg kvitteringen og bytt kremen.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Jeg har allerede klart å bruke litt av den, men vil dette skade huden min hvis jeg bruker opp boksen..
Avalon Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Jeg har allerede klart å bruke litt av den, men vil dette skade huden min hvis jeg bruker opp boksen.. Neida! Kjøp en som er egnet for din hud neste gang.
Lykkelitenen Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 At du bruker en boks med rynkekrem en gang vil ikke skade huden din, så ta det helt med ro Det eneste som kan være et minuset er at billige rynkekremer ofte inneholder mye mineralolje som kan gi ung hud urenheter. men om du ikke opplever noe av det kan du trygt bruke den opp
Gjest Flaskepost Skrevet 7. november 2010 #11 Skrevet 7. november 2010 Så lenge du ikke er plaget med fet hud, så mener jeg det ikke gjør noe om du bruker den.
Frk. Strøken Skrevet 7. november 2010 #12 Skrevet 7. november 2010 (endret) Takk for alle svar. Nei, jeg har litt blank T-sone, tørr, og litt flassete ansiksthud... dehydrert tror jeg... O shit... søsteren min sin bruker. Håper ikke hun merker noe. Glemte å trykke av som anonym.Er vel ikke så farlig:) Endret 7. november 2010 av Frk. Strøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå