Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper at noe kan gi meg tips om en bra krølltang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herstyler Baby Curl for små tette krøller og Baby Grande for større krøller eller fall. Superkjapt å krølle hele håret, og sitter virkelig som et skudd uten hårspray eller andre produkter. Og sitter til neste vask i alle hårtyper jeg har brukt mine på! De koster litt, men er brilliante! Herstyler tre-i-en-krølltengene kan du bare holde deg unna, de virker ikke bedre enn de du får på elkjøp... Må innrømme at jeg ikke vet om nettbutikker som sender disse til Norge, her i Bergen står de ihvertfall på stands på Bystasjonen og Lagunen kjøpesenter og selger.

Skrevet

Jeg er villig til å legge litt ekstra penger i en som er bra, men vet bare ikke hvilken jeg skal satse på å kjøpe. Jeg vil ha litt store bølger, men ikke så store at det liksom bare blir en vipp heller.

Kom gjerne med forslag å erfaringer.

Skrevet

Herstyler Baby Curl for små tette krøller og Baby Grande for større krøller eller fall. Superkjapt å krølle hele håret, og sitter virkelig som et skudd uten hårspray eller andre produkter. Og sitter til neste vask i alle hårtyper jeg har brukt mine på! De koster litt, men er brilliante! Herstyler tre-i-en-krølltengene kan du bare holde deg unna, de virker ikke bedre enn de du får på elkjøp... Må innrømme at jeg ikke vet om nettbutikker som sender disse til Norge, her i Bergen står de ihvertfall på stands på Bystasjonen og Lagunen kjøpesenter og selger.

vet du hvor disse selges ?

Skrevet (endret)

Jeg er villig til å legge litt ekstra penger i en som er bra, men vet bare ikke hvilken jeg skal satse på å kjøpe. Jeg vil ha litt store bølger, men ikke så store at det liksom bare blir en vipp heller.

Kom gjerne med forslag å erfaringer.

Da ville jeg gått for Baby Grande. Den gir litt større krøller, og hvis du vil ha mer fall enn definerte krøller kan du bare trekke litt i krøllen med en gang den er viklet av krølljernet.

vet du hvor disse selges ?

Dessverre ikke om du ikke bor i Bergen... Har sett litt på nettet for å finne billigere enn i Norge, men fant ingen som sendte til Norge. Brukte ikke mye tid på å lete da, så det burde jo finnes noen!

Edit: de shipper visst gratis fra USA om du bestiller via hjemmesiden deres, tenk at jeg ikke visste det!

Endret av hikari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...