AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Jeg er så fortvilet, og håper så inderlig at dere ka hjelpe meg Jeg er 24 år gammel og tørrhetsrynker under øynene. Ikke bare litt, men veldig mye! Jeg har veldig mangel på fuktighet i huden (tok gartis test hos esthetique). Har prøvd mange ulike øyekremer, blant annet lancome, clinique, estee lauder, decleor og en fra apoteket. Damene i kassen forteller meg jo akkurat det jeg ønsker å høre, og jeg tror blindt på at deres produkter kommer til å virke. Men rynkene forsvinner ikke. Kan dere hjelpe meg? Jeg har altså svært (svært!) fuktfattig hud for trenger gode produkter. Hvilke ingredienser skal jeg se etter? Hvilke merker? Jeg blir glad for alle tips
Skylines Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Du burde kanskje få en hudanalyse på en god hudpleiesalong også. Jeg har også tørre flekker og rynker undee øynene, men jeg har veldig tørr hud, som mangler fett. Man skal jo strengt tatt ikke bruke fettholdige kremer under øynene sies det, men jeg må gjøre det av og til da en vanlig øyekrem ikke er nok for meg på det verste.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #3 Skrevet 7. november 2010 Hadde håpet å få noen tips av dere, så jeg slapp å gå til hudpleier, for de forteller meg jo bare det jeg vil høre Håper flere har forslag til øyekremer
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Du kan evt. se nærmere på disse: Moisture Defense Antioxidant Eye Creme. Dark sirkler. Fine linjer. Poser. Høres ut som ditt forsvar trenger et løft. Få beroligende lettelse med våre fuktighetsgivende og oppstrammende dagtid behandling. Ideell for alle hudtyper, har det lett avlede perler å forbedre glød og redusere forekomsten av vanlige øye problemer. Gjenoppretter vital fuktighet og gjenoppbygge hudens beskyttende barriere i de mest delikate øye områder. Salongstørrelse 30ml fås til USD 27,00 (inkl. 10% rabatt som står på siden) hos Prettyskin4less. Har fått beskjed med dem om at salongstørrelser må bestilles via mail, så det har jeg gjort. Har da oppgitt produkter + rabattkoden. Frakten er på USD 8,95 (uansett hvor mange produkter som bestilles). (MD Formulations er produsert av det kjente amerikanske legemiddelfirmaet Allergan, som er et av verdens ledende firmaer innen hudforskning.) --------------- Dermalogica total eye care spf15 Hudtype alle •melkesyre mykgjør og restrukturerer øyeområdet, Sodium PCA tiltrekker fuktighet.•Ikke-kjemisk titanoksid beskytter mot UVA- og UVB-stråler og ytterligere skade. •Ekstrakter fra spirea, hydroktyl og bisabol strammer opp, og reduserer hovenhet og fine linjer. •Optiske "lysspredere" minimerer mørke ringer Dermalogica fås billig hos Jersey Beauty Company eller eBay. ----------- Jeg har brukt begge disse. Selv foretrekker jeg MD Formulations. Bruker den alene på dagtid, og om kvelden kombinert med MD Formulations Vit-A-Plus Anti-Aging Eye Complex. Men vet at mange er fornøyd med Dermalogica sin. ------------------------ Tilbakemeldinger fra MUA vedr. MD Formulations - Moisture Defense antioxidant eye cream Dermalogica - Total Eye Care Dermalogica - Total Eye Care SPF 15 (samme øyekrem, men ligger to tråder)
Avalon Skrevet 7. november 2010 #5 Skrevet 7. november 2010 Guinot Hydrazone Yeux, Continuous hydrating serum cream
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Tusen takk for svar Skal sjekke ut disse. Til dere som har peiling: Er jeg for ung for restylane eller botox? Rynkene plager meg så utrolig! Jeg ser alltid trøtt/sliten ut selvom jeg ikke er det. Vil Restylane eller botox være skadelig?
Skylines Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Har Total Eye Care, synes ikke den hjelper nok. Men nå er det ikke sikkert du er like plaget. Men den er god til vedlikehold iallefall.
Honesty Skrevet 7. november 2010 #8 Skrevet 7. november 2010 Restylane og Botox hjelper jo ikke mot tørrhet, så jeg ville forsøkt noe annet først. Jeg har også knusktørr hud, og har fått råd om å bruke fuktighetsserum med øyenkrem over. Det hjelper i hvertfall litt. Jeg bruker fuktserum fra PCA Skin, og Dermalogica Intensive Eye Repair over. I tillegg kan jeg anbefale nypekjerneolje, for eksempel fra Trilogy, den er veldig lett og fin, lukter ingenting, og irriterer ikke huden. Jeg bruker gjerne Vital Moisturizing Cream fra samme merke over. Jeg har kjempet mot tørr og fuktfattig hud med eksemtendenser hele livet, og foreløpig synes jeg Trilogy og Dermalogica har de beste produktene for min hudtype.
hilli Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Nivea Q10 er verdt et forsøk, den er jo ganske billig. Jeg har brukt den i mange år og tørrhetsrynkene har holdt seg unna. Innimellom har jeg også prøvd diverse dyrere kremer, chanel, clarins etc, men ikke hudpleiemerker, og disse gir ikke på langt nær like bra med fuktighet.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Takk så mye for svar:) Har nå bestilt MD formulations Moisture Defens antioxidant eye cream. Håper det hjelper! Er lei av å se trøtt og gammel ut
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 Øyekrem er ingen mirakelkur. Belag deg på fargeteori innen sminke, nok søvn og sunn mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå