Øyvind H Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Hei, jeg har 230.000 i lommepenger/aksjer + leilighets verdi 1,2 millioner eksklusiv husgjeld på 1,18 millioner. Husleie min er bare på 448 kr per måned. Er uføretrygdet og er 22,92 år gammel. Det frister veldig å låne 400.000 i banken for å kjøpe en leilighet i egypt. Slik at jeg kan roe meg ned når jeg trenger det. Først vil jeg finne en dame...
Øyvind H Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2010 (endret) Takk, men nå vil jeg omvurdere mine aksjepenger...Jeg vil først prøve å få den til å vokse til 2,4-2,5 millioner. Da kan jeg kjøpe to stk og få leieinntekter. Jeg tror at jeg vil velge sørkysten av Tyrkia. Enklere. Jeg tror at jeg klarer å få aksjen til å stige mer. Jeg glemte å si at jeg faktisk har 1 million i aksjepenger, jeg kan få til å betale min husgjeld med en gang, men jeg vil få den til å vokse. Endret 7. november 2010 av Øyvind H
Øyvind H Skrevet 7. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2010 Hva syns dere da? Andre forslag ?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Du mener sørkysten av Tyrkia ligger i Egypt? Du får ha en riktig god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå