Gjest kml Skrevet 6. november 2010 #1 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg er nøøødt til å komme meg ut av denne depressive mølja som heter "jeg er fortsatt ikke over eksen min". En veldig god venninne av meg er fortsatt venn med eksen min, men hun står nærmere meg sier hun og støtter meg siden han tok mange gale valg i vårt forhold. Uansett; hun har en venn her jeg bor (annen by) som hun alltid skryter opp i skyene, at han er en skikkelig god fyr, stiller alltid opp og hun setter veldig pris på han. Jeg snek til meg noen bilder på facebook, og han er utroolig kjekk! Greia er at han går visst på samme skole som meg her, men jeg har aldri sett han personlig. Kan/burde/tør jeg be henne mixe oss litt? Vet ikke helt hvordan det skulle gått ann heller, kanskje hun kunne spørre han ala "hvor skal du på fest ikveld" også si til meg hvor han er? haha.. Jeg vil ha en gutt i livet mitt, men er ikke klar til no så seriøst som giftermål o.l. Greia er jo at dette er en venn av venninna mi. Kanskje hun ikke vil, kanskje jeg bare er desperat, jeg vet ikke. Føler bare at en kjekk og go gutt som er veldig lokal vil jeg møte hehe. Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2010 #2 Del Skrevet 6. november 2010 Pul en del andre random fyrer først du. Nå er du bare å ødelegge en fin fyr ved å gi han håp du ikke kan følge opp. Derfor vil ONS være den beste løsningen for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auraya Skrevet 6. november 2010 #3 Del Skrevet 6. november 2010 Hvis du ikke mener noe seriøst med det bør du holde deg unna venners venner, det blir bare så kleint når det tar slutt, i tillegg til at venninna di kan bli sur fordi du leker med følelsene til vennene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå