AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Jeg er en jente på 22 år. Det siste året har jeg begynte å få litt mørke ringer (blåfarge egentlig) under øynene. Derfor lurer jeg på noe; hvis man tar solarium, kan det har noen som helst påvirkning på disse mørke ringene? Vil de synes bedre da? Eller vil de bli mindre synlig? Eller har sol ingen påvirkning?
Antlers Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 De blir jo litt mindre fremtredende når huden blir mørkere, men det er nok både bedre og sunnere å finne seg en god concealer
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Takk for svar. Det høres jo logisk ut. Tok jo litt sol sommer i tillegg til den naturlige solen, så det kan jo hende at de mørke ringene mine ble litt mindre synlige da. Tenker slik at nå som jeg begynner å bli blek igjen (har ikke tenkt til å ta noe solarium altså), så synes ringene bedre. Da er det iallfall ikke slik at de "plutselig" har poppet frem, men at de har vært der en stund uten at jeg har lagt så mye merke til de mht. at brunfargen har virket som en fom for concealer
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Det hjelper også å ha en god døgnrytme. Legge seg tidlig, drikke vann, få frisk luft hver dag, spise sundt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå