AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 Har vært sammen med min kjære i to og et halvt år, vi er og samboere og begge studenter. :rødme: Nå har det seg sånn at sexlivet vårt har gått meget ned, og det kom til et punkt hvor jeg følte meg rett og slett avvist. Noe jeg gav uttrykk for, og i går etter litt tenking fra hans side kom svaret: Sexlysten hans har forsvunnet,fordi han får prestasjonsangst, eller begynner å stresse. Dette fordi jeg har vanskelig for å komme med ham. Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har kommet med han. Alene kommer jeg helt fint, men med han så.. så kommer jeg ikke. Og fordi jeg aldri eller så og si nesten aldri kommer når vi har sex, så har det ført til at han føler seg utilstrekkelig..At han ikke klarer å gjøre noe riktig som får meg til å komme. Jeg har prøvd å forklare at jeg vet ikke, jeg tenker for mye, jeg slapper ikke skikkelig av, og det kan være årsaker til at jeg ikke kommer. I tillegg så er jeg ikke SÅ godt kjent med min egen kropp at jeg vet hva som skal til for å komme med ham. Jeg har tatt skyld i dette fordi, det er jo jeg som stresser. Men jeg ser hans side og. Så har noen forslag til hvordan vi skal klare dette videre? Jeg har foreslått å ha med en vibrator i sengen, en som får meg til å komme, og prøve oss frem. Kan ikke si at jeg fikk en stor reaksjon utenom et kort nikk.. Jeg har og gitt uttrykk for at jeg har god sex, selv om jeg ikke kommer, og jeg nyter det. Jeg gjør det, men for han så er hele poenget med sex at begge kommer. Hva gjør jeg?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 Har vært sammen med min kjære i to og et halvt år, vi er og samboere og begge studenter. :rødme: Nå har det seg sånn at sexlivet vårt har gått meget ned, og det kom til et punkt hvor jeg følte meg rett og slett avvist. Noe jeg gav uttrykk for, og i går etter litt tenking fra hans side kom svaret: Sexlysten hans har forsvunnet,fordi han får prestasjonsangst, eller begynner å stresse. Dette fordi jeg har vanskelig for å komme med ham. Jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har kommet med han. Alene kommer jeg helt fint, men med han så.. så kommer jeg ikke. Og fordi jeg aldri eller så og si nesten aldri kommer når vi har sex, så har det ført til at han føler seg utilstrekkelig..At han ikke klarer å gjøre noe riktig som får meg til å komme. Jeg har prøvd å forklare at jeg vet ikke, jeg tenker for mye, jeg slapper ikke skikkelig av, og det kan være årsaker til at jeg ikke kommer. I tillegg så er jeg ikke SÅ godt kjent med min egen kropp at jeg vet hva som skal til for å komme med ham. Jeg har tatt skyld i dette fordi, det er jo jeg som stresser. Men jeg ser hans side og. Så har noen forslag til hvordan vi skal klare dette videre? Jeg har foreslått å ha med en vibrator i sengen, en som får meg til å komme, og prøve oss frem. Kan ikke si at jeg fikk en stor reaksjon utenom et kort nikk.. Jeg har og gitt uttrykk for at jeg har god sex, selv om jeg ikke kommer, og jeg nyter det. Jeg gjør det, men for han så er hele poenget med sex at begge kommer. Hva gjør jeg? Da bør du gi samboeren din litt lektyre å bla igjennom. Faktum er jo at veldig mange kvinner ikke kommer ved samleie alene. Jeg kommer kun når jeg gir meg selv en hjelpende hånd, og sambo synes det er helt ok. Hadde jeg hatt en som ble sur fordi han ikke gav meg orgasme så hadde jeg vel gjort som jeg gjorde i tjueåra; faket. Ikke at dette er noe råd altså, men jeg kan ikke skjønne alt peset fra mannfolka om synkron orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2010 #3 Skrevet 6. november 2010 Jeg har foreslått å ha med en vibrator i sengen, en som får meg til å komme, og prøve oss frem. Kan ikke si at jeg fikk en stor reaksjon utenom et kort nikk.. Han har prestasjonsangst og du foreslår å bringe en vibrator inn i forholdet. Det synes jeg var en god ide, da kommer han sikkert ikke til å føle seg tilkortkommen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #4 Skrevet 6. november 2010 Da bør du gi samboeren din litt lektyre å bla igjennom. Faktum er jo at veldig mange kvinner ikke kommer ved samleie alene. Jeg kommer kun når jeg gir meg selv en hjelpende hånd, og sambo synes det er helt ok. Hadde jeg hatt en som ble sur fordi han ikke gav meg orgasme så hadde jeg vel gjort som jeg gjorde i tjueåra; faket. Ikke at dette er noe råd altså, men jeg kan ikke skjønne alt peset fra mannfolka om synkron orgasme. Om jeg hadde faket så hadde det blitt slutt ifølge han, fordi han mener at det blir et tillitsbrudd om jeg faker på noe så intimt. Og til en viss grad så kan jeg forstå det. Jeg har vært åpen om at jeg ikke kommer veldig lett helt fra starten av, han er min første skikkelige kjæreste. Og det virket som om det gikk greit, men så har det bare dalt nedover med sexlivet vårt. Det er plustelig jeg som hele tiden vil ha sex.. Hmm jeg prøver i hvertfall, jeg har foreslått flere ting, men den neste løsningen blir vel å kaste seg over han tror jeg
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #5 Skrevet 6. november 2010 Han har prestasjonsangst og du foreslår å bringe en vibrator inn i forholdet. Det synes jeg var en god ide, da kommer han sikkert ikke til å føle seg tilkortkommen. TS her Vi har brukt vibratorer før og da var det ikke noe problem..da var det faktisk hans forslag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå