Poppsilopp Skrevet 6. november 2010 #1 Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg har litt lenger enn skulderlangt hår, ikke veldig tynt. Men det er ganske stritt. Jeg har alltid hatt lyst på fall og krøller, og lurer nå på å ta permanent.Har ikke lyst på "puddel-hår" sånn man hadde på 80-tallet, men volum og krøll. Har hørt at man kan ta volumpermanent og det går bort etter så og så mange vask. Er det noen som har erfaring med dette, og helst i Bergen? Pris, resultat? Gjerne bilder Endret 6. november 2010 av Poppsilopp
pseudologos Skrevet 6. november 2010 #2 Skrevet 6. november 2010 jeg vet ikke noe om den volumpermanenten, men sjøl har jeg hår som deg, og har tatt vanlig permanent hos frisører til drøye 1000 kr. det er bare å be om mer fall og volum enn puddelhår, så bruker de store ruller som gjør at det ser mer "volumisert" ut istedenfor krøll-krøll. Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd, og det holdt bra i opp mot et halvt år.
Poppsilopp Skrevet 6. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2010 jeg vet ikke noe om den volumpermanenten, men sjøl har jeg hår som deg, og har tatt vanlig permanent hos frisører til drøye 1000 kr. det er bare å be om mer fall og volum enn puddelhår, så bruker de store ruller som gjør at det ser mer "volumisert" ut istedenfor krøll-krøll. Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd, og det holdt bra i opp mot et halvt år. Så bra da hvorfan ble det når det vokste ut?
pseudologos Skrevet 7. november 2010 #4 Skrevet 7. november 2010 Så bra da hvorfan ble det når det vokste ut? bare jeg rufsa det litt til mens jeg tørka håret etter at det hadde gått et par måneder, så så det fortsatt bra ut, ble ikke noe tydelig skille. Nå har det gått kanskje 9 mnd, og jeg har fortsatt litt fall i håret nederst, men det er såpass lite at det ikke ser rart ut.
Poppsilopp Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 bare jeg rufsa det litt til mens jeg tørka håret etter at det hadde gått et par måneder, så så det fortsatt bra ut, ble ikke noe tydelig skille. Nå har det gått kanskje 9 mnd, og jeg har fortsatt litt fall i håret nederst, men det er såpass lite at det ikke ser rart ut. Det er jo vedig bra da tror du du kunne send bilde av hvordan det ser ut på pm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå